C&A Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Hei. Lurer på om noen kan anbefale meg hvor jeg kan ta UL i Oslo i uke 12?
Amia Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Hei! Jeg var på tidlig UL på torsdag på Volvat i Oslo, var da 11+2. Veldig bra opplevelse, legen forklarte mye av hva vi så, fikk med 3 bilder hjem og så et lite foster som sprellet og koste seg der inne Anbefales!
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 Jeg har både vært på Volvat og hos Anne Stensløkken på Balder klinikken. Jeg ville valgt sistnevnte. Der har de også 3D. Hun tar seg virkelig god tid og forklarer og sjekker alt..... Og det er jo en hel del man kan se i uke 12.. ) Masse lykke til Pris: 1250 Volvat ( om du ikke er medlem) 980 på Balder klinikken
Amia Skrevet 9. mars 2009 #4 Skrevet 9. mars 2009 Oj, da hørtes jo Balder klinikken ut som et veldig bra alternativ. Synes det var ganske dyrt på Volvat ja Kommer nok til å ta en 3D UL senere i graviditeten Hvor ligger Balder klinikken?
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Det ligger i Munchs gate 7. Mitt i Oslo sentrum. Bak tinghuset. HUn veksler mellom vanlig ul og 3d, så du får nok i pose og sekk )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå