☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Var til utskraping i går (lørdag) etter MA (og BO) og vil så gjerne ha spire igjen - håper mensen kommer tilbake fort etter utskrapingen, eller teller man dagen i går som man var til utskraping for første dag i siste mens(?) - uansett når ble dere gravide på nytt etter MA eller SA?
smurf 77 * har født Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 hei, jeg hadde en MA i april 2008 ( jeg var i uke 14) og fikk positiv grav.test 14.juni 2008, så vi venten kun til slutten av mai,altså kun noen uker....hadde ikke fått m,ensen tilbake enda, så det gikk fort for min del. nå sitter jeg her med verdens herligste lille gutt, han ble født 23.feb 2009! så fortvil ikke, og hopp til køys, selvom de anbefaler å vente noen mnd til syklusen er tilbake! lykke til
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Etter siste SA (februar 07) tok det ikke lange tiden før jeg ble gravid igjen:-) Fikk tilbake mensen for første gang 8. april, og etter det ble jeg gravid - og fødte i januar 08 en frisk og fin gutt!
2flottebarn;) Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Hadde en MA i april i fjor og ble gravid igjen i juli. Ventet til etter første mens med å prøve, legen anbefalte dette for at det kunne være med å minske sjansen for enda en MA/SA. Men de sier jo så forskjellig om dette, så man må bare gjøre det en føler for selv. Lykke til!
Soleie m/3 gull :) Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Hei:) først vil jeg bare si at jeg føler med deg i det du går gjennom:( Så til spørsmålet. Jeg hadde utskraping 11 januar, og nå er jeg 8+0 i dag:) Ble gravid med en gang, fikk ikke mensen først en gang:) Lykke til med ny prøving, håper det klaffer fort igjen:)
1 høne i haneflokken-født Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 jeg fikk også egglødning 2 uker jeg startet min sa, og ble gravid og har nå en gutt på 2 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå