Gå til innhold

Noen fra Ålgård her?


MillaMed2

Anbefalte innlegg

Jeg venter en gutt med termin 5 juni. Kjenner veldig få andre som er gravide, så det hadde vært kjekt å kommt i kontakt med andre gravide med termin i mai/juni.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei. Er fra ålgård selv, gøy å treffe andre fra ålgård her med termin ca samtidig! Venter nr 2, termin 25 juni! Bor på fiskebekk, 22 år gammel. Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei flytter til figgjo i mai så kjenner ingen i området..venter nr 2 11 juni..er 22 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er jo en del fra ålgård/figgjo faktisk, hvis dere ser på min tråd litt lenger ned på siden "ålgård, sandnes, Stavanger" heter den..

 

Det hadde jo vært litt gøy da å prøve å få til ett treff, gjerne på ettermiddagen eller no.. Kunne jo møttes på en cafe eller noe.. Vi blir jo mange av oss med stor sannsynilghet å havne på samme barselgruppe på helsestasjonen og :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

 

Kjempekjekt å se at d er andre som skal ha nesten samtidig som meg. Jeg har ingen venninner som er gravide, og dermed ingen å dele disse fine opplevelsene med.

 

Jeg er 23 år og bosatt ikke så langt fra Ålgård sentrum. Er opprinnelig fra Ålgård, men har nettopp flytta hit igjen etter å ha bodd halvannet år i Stavanger :)

 

Hadde vært kjempegøy å fått til et treff ja, blitt litt kjent med andre i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempekjekt å høre, Poski :-) Bare å finne en dag som passer for alle, og et sted vi kan møtes ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sykmeldt,så for meg passer d nesten alltid. Noen som vil komme med forslag til hvor vi kan møtes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke så mye på ålgård nei.. Kanskje et cafe besøk, eller en sen lunsj på kinaen hadde vært noe? Bare kom med forslag dere også :-) Blir Kjekt å treffe gravide fra nærområdet, ikke minst når vi har termin så nært hverandre.. Jeg har heller ingen venninner eller lignende som er gravide, og synes jo snart synd på sambo som må høre bare gravidprat dag ut og dag inn..

 

Jeg har forresten skole på formiddagen alle dager utenom onsdag, da jeg er permittert fra skolen hver uke pga høyt blodtrykk, så en onsdag passer fint for meg hvertfall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber fulltid som lærer, så har ikke mulighet på dagtid...må være på ettermiddag/kveld for min del....Så et cafe besøk hadde vært fint:) Jobber til ca 4 hver dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje en av dere bare kan finne en dag som passer da :) Jeg kan ikke tirsdag,torsdag og fredag på ettermiddagstid denne uka, men neste uke har jeg ikke noen spesielle planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det passe heilt fint for meg det :-) Da gjenstår det hvertfall å finne en plass og treffes. Kunne kinaen på ålgård være noe? Jeg bare tenker "høyt". Dere andre kom med forslag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, jente på34, bor i smånutveien. Har termin 24.juni. Vi er fra stavanger, flyttet her for ca 2 år siden, har ikke så veldig stort nettverk av venner her ute. Hadde vært kjekt med et treff ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...