Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hvordan er/var det hos dere rundt uke 35?? Hos meg er det så langt nede som det aldri har vært før! Jeg sover godt hele natta, sover leeenge, står opp og havner i sofaen. Orker ikke gjøre noen ting!!! Tenker tilbake noen uker, alt var annerledes! Da begynte jeg med husarbeid med en gang jeg sto opp, og fortsatte med ett eller annet gjennom hele dagen! Jeg måtte bare gjøre noe!! Nå er lufta i meg borte, føler meg tygd og utspytta... Sint er jeg også! Tåler ingenting før flammene står ut av øra på meg....og det går jo selvfølgelig utover de snilleste og mest skjønne ungene jeg har! Stakkar...har sååå dårlig samvittighet!

Håper bare det tar seg opp ...lei av å gå rundt sånn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg så godt igjen! Er så trett å lat, orker nesten ingenting... Har tre barn fra før som har vinterferie nå, har så lyst å ta dem med på tur men orker rett å slett ikke. Plages veldig med dårlig samvittighet, blir jo heller ikke bedre av at jeg er irritabel og lett antennelig...

Skrevet

Jeg er uke 34+2, og har det samme som deg. Sover mye, orker lite, sinna for ingenting... Vil føde så det går over!

Gjest leelu25 *fødeklar*
Skrevet

Overskuddet og energinivået har vært på bånn fra ca rundt uke 35 her og.. nå er jeg i uke 38 og drittlei.

Er tung, sliten, søvnløs, har bekken fra helvette.. Trøster meg med at om jeg ikke får føde før termin skal hun hentes ut på termin!

Svangerskapets uker fra 35-40 er DØDEN for min del. Hadde det sånn sist og har det sånn nå.. Så fort ungen er ute er det som å bli født på ny :) Gleder meg ja!:)

Skrevet

jeg er 35+1 uker, og har egentlig ganske bra med energi. jeg jobber, og driver med noe hele tiden. vi har akkurat pussa opp hele stua, så da har jeg malt og hjulpet til å skru sammen møbler, osv. og går turer, det hjelper veldig med overskuddet. ikke ligget mye på sofaen akkurat. er ikke helt ferdig enda heller, så jeg kjenner at jeg begynner å bli litt lei, og gleder meg til vi er ferdig med alt som skal settes sammen og skal på plass, så jeg kan ligge på sofaen og slappe av. hehe. men jeg har ingen unger fra før da. kan tenke meg at det tar mye energi det også.

men syns ting begynner å blir tungt med denne store magen, og 20 kg ekstra som jeg har fått på kroppen, så gleder meg veeldig til å bli ferdig jeg også. og se den lille jenta vår =)

lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...