Gå til innhold

Katrine Sørland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som så intervjuet med henne på tv2 i går? Hun ble deprimert rett etter fødselen og det er ikke rart med tanke på at hun skulle i jobb igjen bare 6 uker etterpå. Ikke rart de setter skyhøye forventninger til seg selv. Hun hadde hattt godt av ro og fred i mins 6 mnd etter fødselen. Jeg ser aldri opp til slike wannebesuper mammaer. Stakkars små babyer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så et glimt av henne ja. Jeg tenkte ikke på det med supermammaidealet, men heller at hun var tøff som stod fram! At du kan få trøbbel med psyken selv om du er aldri så vellykka. At depresjon og svangerskaps-/fødselsdepresjon ikke er tabu. Well done:)

Skrevet

Ja, det er forsåvidt greit, men hva tror egentlig førstgangsmødre? At de kan leve akkurat som før? Ikke ammet hun heller, og var blitt syltynn slik som før. Hvordan klarer de det?

Skrevet

Nei, det er vel nettopp det vi ikke tror, det er jo det som er så skremmende! Jeg er livredd jeg:) Og synes det er litt deprimerende faktisk. Og det er ikke noe jeg går rundt og sier...

Katrine Sørland er nok en av de heldige som kan spise hva hun vil. Da hun vant de norske missekonkurransene måtte hun fete seg opp med junkfood fordi hun var så tynn! Og hun spiser jo sjokolade hver dag i følge henne selv.

Skrevet

Ja du kan nok tro. Hun må nok trimme og spise salater som alle andre. Spiser man junk og sjokolade hver dag, så blir man feit. Hun har nok hatt god hjelp i mannen sin og alle barnepikene.

Skrevet

Tilbake på jobb? No sweat, hun gjør jo ikke noe når hun er på jobb... Så dere siste programmet? Alle diskuterte hvilken unnskyldning hun skulle bruke for å slippe å gjøre noe. "kan du rygge ut bilen min"??? Det er faen meg ikke de butikkansattes jobb å rygge ut bilen hennes???

Skrevet

Javel, jeg er vel kanskje litt blåøyd jeg da som tror på henne:)

Men det finnes folk som kan spise hva de vil da...

Skrevet

Det er bare pisspreik. Noen er naturlig så tynne at de kan spise hva de vil mens de er unge. Andre igjen har for høyt stoffskifte el. Det finnes faktisk de som dytter i seg sjokolade, fett og sukker uten å bli feite.

Skrevet

Tror anonym 17:09 har misforstått litt...Du måtte vel skjønne at hun brukte humor?

Skrevet

Så de brukte humor når de slengte med leppa bak ryggen hennes at hun kommer med masse unnskyldninger for å ikke gjøre noe?

Skrevet

Jeg synes det er så feil, og jeg synes det hørtes ut som hun hadde fødselsdepresjon!

Dessuten en liten baby trenger trygghet og mammaen sin, ikke masse uro, blir drasset hit og dit, masse nye folk hele tiden osv.

Jeg synes hun kunne tatt seg et års permisjon! Egoistisk å begynne og jobbe og ta med babyen på jobb KUN fordi hun er kjendis og vil det.

Skrevet

Selvfølgelig går det ann å spise hva man vil, og være slank uten å trene. Av samme grunn som at man kan være tykk selv om man spiser sunt og trener. Folk er forskjellige.

Jeg er selv en av de som er naturlige tynne, dagen etter fødselen var vekten 2kg i minus under "min vanlige" vekt, og magen var flat som en pannekake. Ingen kan se på kroppen min at jeg har vært gravid (foruten gynekologen).

Ja, og jeg kan spise all den drittmaten jeg vil uten at det vises på vekta, i verste fall får jeg en liten kvise.

(Og hvis noen tror jeg skriver bare for å skryte..så hadde jeg signert med navn/nick...)

Skrevet

Katrine passer overholdet ikke som programleder, ihvertfall ikke for "Norges styggeste rom" . Syns hun ødelegger et program som i utgangspunktet kunne vært interresant. En ting er å ikke ha peil på det en skal representere, en annen ting er å ikke vise interesse. Hun virker helt lost når hun blir spurt om å gjøre noe. Jeg er meget opptatt av interiør og oppussing men akkurat dette programmet er dårlig. Og det er synd- med tanke på hvor mye ressurser som ligger bak.

Skrevet

Noen kan faktisk ikke noe for at de er tynne! Hva angår K. Sørland vet jeg ikke, men faen så irriterende det er med alle de som er så misunnelige på de som går ned etter fødselen. Det er faen ikke noe moro å se ut som et beinrangel heller! K. Sørland gjør ikke det, hun er flott, selv ser jeg ikke så flott ut og skulle gjerne hatt tilbake de fem siste kiloene som datt av.

Skrevet

Jeg syns det er et artig program jeg, og K. Sørland gjør en flott jobb, det er jo et artig og annerledes oppussingsprogram :)

Skrevet

Synes det står respekt av det å være åpen slik. Tror faktisk jeg kunne ha vært like "naiv" og tenkt at seks uker med full perm skulle gå, dersom jeg hadde en liknende jobb, og det var min førstefødte. Neste gang går det forhåpentligvis bedre :)

Skrevet

Hva vet vel du om hun ammer? Jeg så at babyen fikk flaske, men det er da fullt mulig å både amme og gi flaske? Ikke sikkert hun hadde lyst til å lufte puppene foran åpent kamera...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...