Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Vi er et gift par på 35 år med en gutt på 6 år og en liten en (jente-tror vi) i magen, som ikke har så veldig mange gode og nære venner med barn. Vi søker derfor etter andre som er i samme situasjon. Hvis noen viser interesse oppgis nickname.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Jeg er ikke 35, men sambo er.. Hvor bor dere da? *foreløpig ukjent* )
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Jeg er 30, samboer 36, venter vårt første barn i mai. Hvor i landet bor dere?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #5 Skrevet 9. mars 2009 Beklager glemte - vi bor nær Oppsal i Oslo. HI
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 jeg er 32 og sambo 35 minste er et halvt år. Men vi bor et godt stykke unna dere Jeg har venner med barn i alderen av de eldste, men ingen som har baby samtidig som meg. Det savner jeg. Ha noen å være sammen med i permisjontiden. Det hadde jeg med de to eldste. Sånn er det når man skal ha en attpåklatt hehe Håper dere finner venner med barn
herka Skrevet 9. mars 2009 #7 Skrevet 9. mars 2009 Hei vi bor i nærheten av dere(østensjø), men vi er litt yngre. 30 år begge to. Lenge til dere venter nr to?
jordbærsjokolade Skrevet 9. mars 2009 #8 Skrevet 9. mars 2009 Vi bor i Eidsvoll og er 34 år:) Har en datter på snart to og en gutt i magen
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. mars 2009 #9 Skrevet 9. mars 2009 Vi bor utenfor Stavanger da, så det er et stykke unna:) Men savner også venner med små barn, merker jeg, siden vi er ganske nyinnflyttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå