Gå til innhold

Gravid for første gang

Anbefalte innlegg

Gjest veldigspent_75
Skrevet

Testet positivt for graviditet i går, og tok også en i dag som viste samme resultat. Veldig sterk strek i dag, uten at det sikkert har så mye og si. Litt uvirkelig det hele. Har tegn som tretthet, mensmurringer, litt ømme bryster. (Spesielt det ene) Også kvalm. Kastet opp i dag. Men har nok lest litt for mye om hva som kan gå galt, så veldig spent fremover. Tror jeg vil være mer rolig når jeg er kommet i 12. svangerskapsuke. Er nå snart på vei inn i femte svangerskapsuke. Litt bekymret for at jeg ikke er så veldig øm i brystene. Kommer stikninger innomellom og også varierende øm. Synes også det er litt rart at det spesielt er venstre bryst som er mest ømt. Høres dette normalt ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER SÅ MYE =) Håper den sitter bom fast!

Er normalt å ikke være så veldig øm i brystene hvis du kun er kommet til den femte svangerskapsuken, er mange som ikke får noen tegn før etter 6.uke. Når er det du har regner ut at du har termin ? :)

Skrevet

Gratulerer!! :)

Trenger heller ikke være øm i brystene i det hele tatt. Jeg var det verken i forrige eller dette svangerskapet. Eneste graviditetstegn jeg hadde var kvalme og tretthet.. kom rundt 4 uker og varte i første svangerskap til uke 20 og i andre svangerskap uke 15. Noen får ingen plager. Så dette er veldig individuelt.

Gjest veldigspent_75
Skrevet

Rundt 11.november regnet jeg. Tusen takk for svaret. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...