Gå til innhold

Hvilken bilstol anbefaler dere jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er min første, så er jo helt grønn på dette. Noen som har gode erfaringer med spesielle bilstoler? Ønsker en stol med klikk system,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at Maxi cosi og Acta graco skal være bra. Tror nok det blir er acta graco kjøpt brukt av et vennepar på oss. Tar sjansen på å kjøpe brukt når jeg vet hvem som har hatt den og at den er bra behandlet

Skrevet

Takk for det Turbo.. ER du på msn eller?

Skrevet

Vi har maxi cosi etter hun på 2. Fungerer veldig fint for oss. Bra med base, gjør alt bedre:-) Har ingen erfaring med andre seter da, men dette har alltid gjort det bra i tester...

Skrevet

Ja, er på msn

Skrevet

Takk for det :o) Da blir det den vi kjøper....Takk for tipset

Skrevet

Her tror jeg det blir britax baby-safe med base.Synes den ser veldig bra ut :)

Vet hvertfall jeg skal ha base,det ser jo kjempegreit ut :)

Skrevet

Vi har kjøpt maxi cosi med base.

Hadde maxi cosi forrige gang, uten base, og denne gangen skal vi ha det! Lettvint :-)

Skrevet

vi har kjøpt emajunga sin bilstol med base.. har emajunga vogn, så den passer på vogna å =)

kommer veldig bra ut i test å..

Skrevet

Vi hadde maxi cosi uten base på storesøstrene. Solgte det etter nr 2, kjøper nok maxi cosi igjen, uten base, for å spare litt plass i baksetet. Vi skal jo ha 3 seter der, og basen tar dessverre litt for mye plass. Men maxi cosi er veldig lett å feste, så ikke noe problem uten base. :)

Skrevet

Tusen takk for kjempefine svar jenter :o)

Skrevet

Dette er første gang for emg også..men vi har tenkt å kjøpe maxi cosi med base...Men vi må feste basen med bilbelte..Er det like trygt som om man fester den i de hullene på baksetet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...