Gå til innhold

aprilmammer fra tiller;) skal vi ta en kaffe på onsdagen?


sillaob

Anbefalte innlegg

hei, ser at det er en del som har svart på innlegget mitt, e er kjempekosli;) tenkte vi kunna ta et lite treff på onsdagen (11mars)?

eller enn annen dag hva som passser best for dere. kanskje på ciry syd, godt med plass på jordbærpikene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra forslag! Tror det kan være lurt å sette opp treffet på "Treffsidene", sikkert mer respons der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Jeg bor på tiller, har temin 17 april. Vært kosli å blitt kjent me andre i nærheten.

Er d greit at jeg slenger meg med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal på city syd i kveld uansett så kommer til jordbærpikene kl 19 og ser om det er flere som møter. Håper de som kan blir med. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satser på å bli med neste gang isteden jeg da, vi kan jo planlegge et nytt treff i neste uke!!?? Jeg er 100 % Sykmeldt nå på slutten, så har mye fri på dagtid nå, men kan flere kvelder også neste uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heia damer;)

 

siden det ikke var noe treff på onsdagen (var syk selv jeg) så

kanskje vi kan finne en ny dato neste uke. kanskje på kvelden hvis det er mange som jobber enda. i seks -syv tiden? skriv hvilken dag som passer best;) hadde vært så morsomt med litt slarving utenfor hjemmet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sier vi Onsdag kl 19 på Jordbærpikene, city syd??

Legger ut treffet på BIM treffsidene også jeg, sånn at alle får det med seg! Blir koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...