Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Fy f..og mye helvete det har blitt ut av skilsmissen, jeg sitter nå halvannet åt etterpå og ser tilbake og ja det har vært krig. Først skei det helt ut for mannen min med tilbakefall til rusmidler. Jeg ble sittende å pakke ned hus, flytte, hovedomsorg for barna. Splittet venneflokk, baksnakking, mistro, krangling mellom meg og eksen. Perioder hvor det har vært sagt og gjort så mye vondt at jeg trodde aldri det skulle være mulig. Og det virker aldri som det tar slutt. Mange støttet jo meg etter skilsmissen fordi eksen skeli ut totalt. Han holder fortsatt på i det skjulte men siden det ikke "syns" så tror ikke folk på meg. Eksen driver å snur folk mot meg, og greit nok, jeg trenger ikke venner som ikke tror på meg. Men det er opprivende og vondt og jeg er sliten nå. Trenger jeg si det var jeg som ville ut av forholdet?? Huff...flere med kjipt skilsmisse bak seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå