Gå til innhold

Igår kunne det gått riktig galt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min lillesøster på 15 år var på vei hjem fra jobb og skull krysse gaten utenfor et kjøpesenter vi bor ved. Det var midt i rushtiden på en lørdagsettermiddag og fullt av folk!

Da vi skulle gå over fotgjengerfeltet kom det en bil og det så ut til at den skulle stoppe så vi fortsatte å gå. Så feil kunne vi ta for istedefor å bremse gassa kvinnen bak rattet på og meide ned min søster som gikk like foran meg! Jeg berga akkurat og skjelvende fikk jeg ringt 113 nesten før situasjonen hadde oppstått. Utrolig hvor raskt man reagerer når slike ting skjer!

Søstersen rakk akkurat å se at hun kom til å bli truffet og rakk å ta seg for slik at hun fikk vendt seg en annen vei og berget sannsynligvis at begge føttene ble knekt rett av. Etter en tur på røngten fikk vi høre at hun var hel og kun forslått!

I ettertid så tenker vi hvor utrolig heldig vi egentlig var, og hvor "flaks" det var at jeg ikke ble truffet som er gravid. Er nå 25+1. Min søster er mye høyere enn meg og ble påkjørt rett i bena, mens jeg som er så lav har kommet til å fått det mer mot magen der min lille ligger. Nei, grøss å gru! Dette var virkelig hell i uhell!

Kvinnen som kjørte fikk beslaglagt førerkortet på stedet, og det spørs om det ikke ryker for en stund ettersom hun hadde mobilen i hånda og virkelig ikke hadde øynene på veien.. Vær forsiktig alle sammen, ting skjer virkelig fort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uffameg altså:(:( er sånn jeg går rundt og er redd for dette..man blir mere redd for ting når man er gravid har jeg merka..du skal liksom ikke bare passe på degselv lenger.... og det var innmari flaks at dette ikke skjedde deg altså... forstår ikke hva vitsen er å gasse på ??? uff blir sinna kjenner jeg nå altså..folk har en tendens til å glemme at det faktisk finnes andre liv her ute i verden også...håper det går bra med søstera di og takk og lov for at du fikk slippe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...