Agent X`mor Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Jeg er 9 uker på vei ut i andre svangerskap. I det første hadde jeg ingen plager, mens jeg nå har fått alt fra svak bekkenløsning til kvalme. Men det som bekymrer meg er at jeg har et slikt press eller trykk i hodet. Jeg har hørt at man kan ha svangerskapsrelatert hodepine pga. hormoner, men det føles ikke som en klassisk hodepine. Det hadde vært forståelig om jeg hadde hatt høyt blodtrykk, men jeg har lavt 100/60. Noen som har en anelse hva dette kan være? Jeg er også veldig slapp og tøtt. Legen forstår ikke hva det kan være. Hvis noen har vært borti noe lignende blir jeg veldig glad for svar. Takk!
wika Skrevet 9. mars 2009 #2 Skrevet 9. mars 2009 Har ei venninne som slet med dette under begge svangerskapene, vet jo ikke om det er det samme..men hodepine var det i alle fall..hun forsøkte akkupunktur første svangerskap med god virkning!! Lykke til og god bedring
tjorven- nr 3 Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 jeg har og en del hode pine, og 105/80 som var lavt blodtrykk ifølge legen...fikk beskjed om å drikke mye. er og mye trøtt!!
Agent X`mor Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2009 Takk for svar! Kanskje akupunktur er tingen. Hadde ikke tenkt på det. Håper i det hele tatt at dette er en første trimester-plage som skal gå over etter hvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå