monca*84*j12 Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Hvordan går det? Du har ikke fått besøk enda? Håper helgen din har vært bra.. klæm
*SmurfeMamma* Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 bedre med ny tråd, den andre er så lang, så må skrolle så masse... etter posetiv el test skulle jeg hatt mensen på fredag, men etter el kalkulatoren ska jeg ha mensen til fredag... første da i siste mens/sa var 13. februar.... men nå når jeg skulle smøre meg med canesten, så kom det jammen litt blod:( så da kan jeg vel bare forbrede meg på at tr er anmarsj da.. æsj asså.... jeg var så sikker nå.... men det henger vel igjen etter forrige graviditet da... har måke i en time i dag da... skikkelig masse snø her, men nå skinner faktisk solen litt:) ellers hatt en fin helg, vært i bursdag til min mormor, og i dag bare slapper vi av:) klem
monca*84*j12 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2009 ÅÅÅÅåååå nei.. Det kan jo ikke være tanta.. Kanskje det bare er blødning tidlig i sv.skap? Du har jo fått svak strek jo.. Trur ikke no på deg.. Eller kanskje det var festeblod? Om du ikke har ikm om en uke, så kanskje det bare er det=) Jeg forholder meg positiv og trur du er gravid jeg... Vi er 4 stk som måker vi, så da går det fort=) Brukte vel en halvtime på den store plassen.. Deilig det altså.. hehe Koslig og besøke mormor da=) Nå blir det kebab her snart. *glede seg** hehe
*SmurfeMamma* Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 ååå nå ble jeg missunnerlig, vil ha kebab jeg også.. så jeg ringer nå og bestiller... tihi;) nå har vi vært ute og lekt litt med sivert... koselig !! får se om det kommer noe mer i løpet av kvelden, var ikke noe når jeg var på do i stad, så kanskje jeg bare har rifta borti noe når jeg har smørt...?? tar det som et godt tegn at du er posetiv:) da får jeg stelle lille mann, også får sambo hente kebab:) klem
monca*84*j12 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2009 Hehe.. Godt og høre at jeg har dårlig innflytelse på folk.. hehe.. Her ble det skikkelig saftige burgere i setede.. hehe.. Koslig og leke med lillemann da... Guuuud jeg gleder meg til og kunne ta med Sigurd eller Eiril ut for og leke=) Være mamma, og være familie.. Ja kan ha vært rift.. Men man må jo annta det værste.. ellers går man jo sånn på tryne... Her har blødningene stoppet opp... Håper virkelig det holder seg sånn, men kjangsen er vel heller liten tenker jeg... Tar seg sikkert opp i løpet av kvelden=( Nå sitter jeg og slapper av, stappa mett og drømmer om at mensen kan forsvinne så jeg kan ha sex igjen snart.. hehe klæmmers
*SmurfeMamma* Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 heisann:) hvordan står det til i dag? hatt en blødningsfri natt?? jeg blødde ikke noe mer i går, men jeg hadde litt rosa utflod til morgenen i dag... så nå forventer jeg nok at mensen er i vente.. kjipt!!! men kanskje det er sånn at jeg begynner å blø og du stopper og blø....,... tihi;) var nydelig med kebab i går... sivert liker det veldig godt han også... spiste som bare det han! SIgurd og Eiril er fine navn, ei vennine av meg fikk akkurat tvilling jenter og der heter en ene ikke Eiril, men iril.. litt uvant til å begynne med men nå syns jeg det er kjempe fint:) koz
monca*84*j12 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2009 Dette har vel kanskje vært den værste natten på leeeeenge.. Har nesten ikke sovet i natt og måttet fly på do hver andre time.. Og når jeg var så uehldig og sovne i 3timer sammenhengende måtte laken og alt vekk... (sorry litt ekle detaljer..) sukk... Men jeg har ikke hatt mye vondt da.. så det er jo bra da... Men jeg må vel ringe legen tenker jeg.. usj.. Haater lege besøk.. Morro at han liker det da.. Jeg liker ikke sau jeg, så jeg liker ikke vanlig kebab.. Men liker godt kylling eller biff kebab.. hehe.. sausen og salaten er god=) Iril var fint!!!! Jeg bestemte meg som ti åring at min første datter skulle hete Eiril=) Jeg skal ha mellomnavn på alle unga jeg da.. Sigurd Olai, Eiril Johanne og om jeg får to jenter skal den andre hete Tora Marie... Alle navnene er oppkalling.. Men bare første navnet som skal brukes i daglig tale trur jeg.. hehe.. Her er alt bestemt på forhånd.. hehe klæm
*SmurfeMamma* Skrevet 9. mars 2009 #8 Skrevet 9. mars 2009 koselig med oppkalling da:) Eneste navnet jeg ikke liker er Tora... høres ut som Hora... hehe;) også er det litt guttete.... merkelig med den blødnigen din asså... det skal jo ikke være sånn... Du får heller overvære et ekstra legebeøsk og kanskje vli kvitt de blødningene dine... du må jo bli fryktelig blodfattig etterhvert....??? jeg har nok fått mensen jeg... kommer ikke noe i trusa enda, men det komemr når jeg er på do.. åååååååå ÆSJ!!!!!!!!!!!!!!! viss mensen kommer for fult nå, så vil nok jeg melde meg litt ut herfra en par mnd....:S
monca*84*j12 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. mars 2009 Hora.. hehe... Den var jo ikke helt heldig da.. hehe.. godt man har forskjellig smak... Nei jeg skjønner meg ikke på det kan man si... Men når jeg testet meg sist så viste det seg at jeg heller har godt blodlager enn noe annet.... så det er litt merkelig egentlig... ååå så kjipt... Det var jo synd da:.. Dere tar pause ja.. Jeg gidder ikke jeg... Jeg har kommet fremt til at jeg blir like glad i ungen i desember enn i januar egentlig... I fht skoelgang kan man jo alltids søke om utsatt.. Tar det som det kommer... Nå skal jeg på strømmen storsenter med naboen.. så må hive meg rundt... Kos deg i dag=) klæm
*SmurfeMamma* Skrevet 9. mars 2009 #10 Skrevet 9. mars 2009 hei:) kosa deg på shopping i dag? jeg har vaska huset jeg, også har jeg vært ute og lekt og sklidd med sivert:) hva føler du rundt meg nå ang graviditet?? jeg har plutselig såå voldsomt stikking i lysken og sidene av magen,også har jeg denne rosa utfloden da, men ingen mens enda... jeg pleier å få mensen sånn"pang" liksom.... viss ikke har mamma og pappa spandert sydentur til kreta på oss 14 dager i beg. av juli:) sammen med dem.... JIPPIIII:) gleder meg masse til det!!! klem:)
monca*84*j12 Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 9. mars 2009 Jupp.. hatt det veldig bra.. Jeg var sammen naboen min.. Hun skal gifte seg i August så vi endte opp på sminke og hupleie shopping.. Trur du ikke jenta endte med og bruke 5.500kr på dette.. syykt.. Men var bare ysl og claires osv da.. og det koster jo en del kan man.. Men my god.. sku ønske jeg hadde så mye penger og bruke på slikt.. hehe Flink du som vasker.. uff.. burde hatt en skikkelig rundvask her også.. Jeg føler fortsatt Mars er bra jeg altså.. Men må jo si man blir litt usikker.. testet noe mer? Oi, så spennende.. Men du kan da vel dra til Kreta selv om du er gravid vel? Bare være forsiktig? Trur uansett du er gravid innen Juli altså.. her har vi en meget rolig kveld.. fryser en del da.. men men,, sånn er det.. prøver og få fyr i peisen nå.. klæm
*SmurfeMamma* Skrevet 10. mars 2009 #12 Skrevet 10. mars 2009 hei monca:) du nå skal du høre her: jeg jobber sammen med ei som har blødd i en mnd nå, hun dro til gyn, og ble satt på provera for å få dette stoppet, hun gikk på det i 8 dager og da stoppet blødnignene.... men hun fikk beskjed om at viss provera ikke stoppet dette, så måtte hun komme tilbake etter en uke, for det fantes maaange fler tabletter på markedet som kunne stoppe det. hun er 50 år, vet ikke om det har noe å si.... men uansett, gyn mente at det ikke var holdbart å gå sånn og blø over lengre tid, så hun ble prioritert ganske høyt, fikk time 3 dager etter bestilling. DU må virkelig bare stå på ditt, og får du ikke mer hjelp, så reis til ett annet sted...!!!! over til meg: jeg blør fortsatt.... eller slimer, med blod i... kommer ikke noe i trusa... har veldig mensmurring, og det stikker masse i lyske og sidene på magen... har ikke ømme pupper, men det stikker til i de, også iser det på en måte i brystvortene.... så når jeg nå fikk tester i posten, så tok jeg en test da, selv om det bare var 30 min siden jeg tisset på jobben.... og da kom det opp en svak strek igjen... bitte litt sterkere enn tidligere... tok en el test også som ble posetiv.... hva skal jeg tro?? jeg har jo på en måte mensen vil jeg si..... skjønner ingenting jeg asså..... klem
monca*84*j12 Skrevet 10. mars 2009 Forfatter #13 Skrevet 10. mars 2009 heihei... I dag har ting skjedd ja kan du si.. Etter værste natten noen sinne tok jeg kontakt med legen og fikk time kl.11... kom til en kjempe hyggelig Turnus lege som tok tak i saken tvert... Så nå har jeg time på poliklinisk gyn. avdelign i morgen kl.10.00=) Fikke beskjed om at om allmenntilst. min forverret seg måtte jeg ikke nøle med og dra til Ahus... Jeg skal komme fastende i tillfelle det skulle være noe og jeg må på dagkirurgisk... Så NÅ må det jo bli bra snart... Litt mer positiv i dag kjenner jeg... OIoioioi så spennende... Ja hva skal man tru? Hva sier magefølsen din da? Min sier ja... Hvor lenge er det siden SA nå? Det er vel etter 5uker så skal hcg være på 0 og ikke slå ut på tester lenger... Du må nok bare smøre deg med tolmodighet som de andre gangene og tenke at du får svaret ditt når det er meningen at du skal få det.. hehe.. jeje svada... GIVE ME THE ANSWER NOW... hihi... Du blør jo ikke mensen blod liksom, så jeg ville holdt positiviteten oppe jeg! klem
*SmurfeMamma* Skrevet 11. mars 2009 #14 Skrevet 11. mars 2009 Så bra det skjer ting, og at du får meg hjelp nå:) håper timen har gått fint i dag, og at dere har funnet en løsning!! håper spiren sitter fort for deg! jeg testet litt sterkere posetivt i dag, men blør også mer, så jeg tror nok mensen er kommet... så nå sier jeg takk for meg, for en stund, kommer heller sterkere tilbake i mai tenker jeg.... kommer til å stikke innom å lese i ny og ne, for vil jo følge med på deg videre.. lykke til iallefall:) klem:)
monca*84*j12 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #15 Skrevet 11. mars 2009 lykke til du også snuppa.. Alt var bra på sykehuset.. Livmor og eggstokker så veldig bra ut, mange fine egg som lå å ventet... Ingen syster.. Fikk mer piller som jeg skal bruke sammen proveraen.. så da.. Bare og lrysse fingrene og håpe på det beste! Gleder meg til du kommer tilbake.. Er jo ikke lenge til Mai da=) Tiden kommer til og gå kjempe fort! Kos deg masse med Sivert... Og tenk, det kan jo hende du er gravid likevell.. hvem vet... See u,, Stooor trøste klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå