*toppris* Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 syns det er utrolig irriterende når pappan her går og kaler meg tjukken... er som om det har blitt kosenavnet hans på meg.. utrolig kjipt syns jeg da! noen dager føler man seg jo tjukk, ivertfall jeg..selv om jeg ikke er det;) andre som bli kalt lignende ting her inne, som ikke syns noe om det til tider...?
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Vi var ute og spiste med datteren vår på onsdagen, hvor bf mente at jeg ikke skulle spise dessert! ble så irritert at jeg gikk fra bordet jeg han påstår han ikke mente noe med det, og at jeg ikke er feit! men gikk vel mest for å vise at sånn oppførsel tolereres ikke
klarfornr2 Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Jeg kalles også tjukken, men syns det er koselig jeg.... Det er jo ikke fedme og da er det jo bare en kosefeite? Men tror det er mye hormoner inni bildet når man reagerer sånn, for vi vet jo at de ikke mener noe med det, og hvis de gjør det tror jeg vi skulle revurdert valg av barnefar
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Ja, man er jo ikke tjukk om man er gravid. Men når noen har kalt meg slikt i svangerskapet (forrige f.eks.) så slengte jeg den tilbake. Passa fint når han som sa det var overvektig.
trine->mai07 og juni09 Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Bryr meg så lite om det som jeg bare kan, var værre forrige svangerskap da jeg analyserte alle kalleord. Nå driter jeg i det og slenger heller en tilbake Tror ikke hormonene mine løper like mye løpsk nå som sist...
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 9. mars 2009 #6 Skrevet 9. mars 2009 jeg blir kallt tjukken av de fleste for tiden (iallefall de som kjenner meg godt nok til at de tør;) ) meg gjør det ingenting, men sån er det jo ikke for alle og hvis man ikke liker det synes jeg man bør ta det opp med den det gjelder.
3b@rnsmor-30* Skrevet 9. mars 2009 #7 Skrevet 9. mars 2009 synes du skal fortelle han hvordan det føles jeg... er ikke sikkert han tenker så mye over det......
Misti Skrevet 9. mars 2009 #8 Skrevet 9. mars 2009 gutten min på 2.5 år liker og leke at vi er dyr.. han skal bestemme hvem som skal være hva.. etter jeg er blitt gravid er jeg alltid elefanten... hihi.. syntes han er så hærlig ærlig...
Yarn Skrevet 9. mars 2009 #9 Skrevet 9. mars 2009 Jeg har et litt delt forhold til akkurat det. Men jeg merker jeg reagerer sterkere denne gangen enn forrige, jeg føler meg nemlig mye større og klumpete nå. Jeg sier iallfall klart i fra. Han mener ikke noe med det, men det er så unødvendig når man overhodet ikke liker det. Og kommer det flere ganger, så slenger jeg tilbake. Magen min er riktignok større enn hans, men jeg er gravid og spør hva som er hans unnskyldning:)
rosa76 Skrevet 9. mars 2009 #10 Skrevet 9. mars 2009 Fy flate,jeg hadde blitt skikkelig sint jeg. Gravid eller ikke, så kaller man INGEN for tjukken!!! Fortell han hva du mener, og hvis han bare sier det for å være morsom så kan du be si at han aldri hadde reist seg i en stor forsamling og fortalt en vits han visste ingen ville le av. Det blir det samme, ikke sant, at hvis han vil at DU skal synes det er morsomt, så må han finne på noe annet å si, som du SYNES er morsomt. Litt kronglete forklart, håper du forstår hva jeg mener! Et eksempel var for en del år siden så var jeg i et mannsdominert yrke hvor en mannlig kollega kalte meg for hore. Han mente overhodet ikke noe med det ( og det visste jeg for vi var gode kompiser) men jeg EKSPLODERTE og han skjønte ingenting... før etter en stund.. Hvis han skulle kalle meg noe som jeg synes var gøy så måtte han finne på noe som jeg faktisk syntes var gøy. Så da kalte vi hverandre litt ironisk nok for teiten resten av året:-) Med glimt i øyet da. Blir noe annet når begge parter er med på det, ikke sant. Blei langt dette..blei bare så provosert. Han bør jommen finne på noe FINT å si til deg, som bærer barnet hans:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå