Gå til innhold

Til alle som synes tida går SAKTE


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fantastisk å vite at dette skjer inne i oss nå. Jeg er selv i uke 5. Skjer utrolig mye frem til uke 12. Syns nesten det er rart at det ikke går galt med flere når jeg ser på animasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var kke meningen å gjøre det enda skumlere! Jeg blir faktisk heller beroliget av å se på det, for jeg synes spira ser så livskraftig ut! Og at den er levende, i motsetning til på bilder og tegninger der den ikke rører på seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt fasinert jeg. Nå er jeg i uke 6, så dette blir spennende. Tenker at viss fosteret lever, så er det helt fantastisk, dør fosteret, så er det egentlig helt greit, fordi da var ikke det liv laga. Selv om det villa vært veldig trist og miste. Krysser fingrene for at det går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt utrolig at det kommer et levende menneske ut, helt ferdig. Med fingre, tær, øyenvipper.. Fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er helt utrolig hvor mye som skjer der inne nå. ikke rart det kniper til litt innimellom... gleder meg veldig til man kan begynne å se magen og føle hva som skjer der inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...