Gå til innhold

Hvilket SPA hotell i Norge anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å ta to-tre døgn i påsken uten barn. Har sett en del på Vestlia på Geilo, noen som har vært der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er et splitter nytt et i Larvik, åpnet forige uke.

Skrevet

Farris Bad i Larvik, helt nyåpnet, helt fantastisk fint, luksus til ytterste fingerspiss rett ved strand og nydelig utsikt utover vannet.

www.farrisbad.no

Skrevet

Ser jo veldig bra ut. Vet du om alt er ferdig? Har litt dårlig erfaring med sånt som nettopp har åpnet:-)

Skrevet

Ja alt er ferdig, jeg har vært der på omvisning rundt hele hotellet og spa avdelingen og alt er i full drift. Kjenner mange som jobber der også:) Er såå deilig når alt er nytt og fint og fresht;)Deilig mat i restauranten:)

Skrevet

Takk for kjempe bra tips! Ikke umulig at det blir påske i Larvik:-) Må bare sjekke litt priser, er jo ikke billig akkurat:-)

Skrevet

Bra tips, men her har vi vært tidligere:-) Tenkte egentlig kanskje mest på fjellet.

Skrevet

vestlia på Geilo er det dårligste spahotellet jeg har vært på.....

Jeg har vært på en del. Favoritten er helt klart Stømstad quality resort... Er jo nesten i norgen det også. Ellers digger jeg den avslappende atmosfæren som kun Holmenfjordhotel har fått til - selvom det ikke er den største og mest luksuriøse spaavdelingen. de har garantert den beste maten om det teller. Ellers er Holmsbu ok, men ikke på linje med Strømstad

Skrevet

Takk for tilbakemelding. Da tror jeg vi dropper det siden det var dyrest også:-) Skal definitivt sjekke ut Strømstad.

Skrevet

Quality Hotel Grand Kongsberg. Deilig Spa-avdeling, veldig rolig og avslappende. Kos dere i skisenteret hele dagen og avslutt med deilige behandlinger og nydelig mat. Kongsberg er også en veldig koselig by :-) Kort vei til skisenter og langrennsløyper. Høyfjellet med løyper er 15 min biltur unna.. Anbefales :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...