missmam Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Hun kom for 8dager siden! Fødselen gikk fort og bra, og hun er vedlig snill! Og storesøster på 2 er fortsatt ikke blitt sjalu SÅ jeg krysser fingrene på at dette varer ! Hun er bare sååå nydelig!
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Gratulerer så mye. Går det bra med deg?
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 Gratulerer!! Og mulig du slipper unna sjalusi, har 23 mnd mellom mine, snuppa er 2,5 mnd nå.. mens snuppen akkurat har blitt 2.. og ingen sjalusi overhodet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå