Gå til innhold

har dere fortalt det til familien og venner?


line_mor

Anbefalte innlegg

jeg klarer nesten ikke vente med å fortelle de, er bare noen som vet det, har vøri på tidlig ul ,så alt er bra ,men jeg er ikke mer enn ca 7 uker så synes det er tidlig. er så lenge til babyen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sagt det til alle... Hehe! Klare ikke å vente :) Men angrer ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10+ og har kun fortalt det til sjefen på jobben. Skal fortelle det til barna i neste uke og regner dermed med at de står for all kunngjøring;) Gleder meg enormt til å fortelle det til barna å se deres reaksjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og mannen min valgte å fortelel det til foreldre og søsken. Vi har prøvd en stund så det var godt å kunne fortelle at vi nå var gravide. men planen er å vente til uke 12 med å fortelle resten av verden, ikke så lett det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke lett nei. di fleste får jo vite om det går galt også.så det er jo egentlig ingen grunn til å vente,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke fortalt det til noen ennå. Kun en venninne som vet, hun avslørte meg. Kunne ikke lyge når hun spurte rett ut. Jeg synes det er tidlig, er i uke 7, og ikke vært hos lege ennå. Blir bekymret av å lese inne på 1.trimester om alle som mister. Det virker som så å si alle har mistet en gang. Bekymret meg ikke over det sist svangerskap, kanskje det er alderen som tynger denne gang...hmmmm.

Lege om 1, 5 uke, da skal vi fortelle familien hvis alt er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fortalt det til min beste venninne og min søster og typen hennes;) Er 7 i morgen og neste tirsdag skal vi på en UL, skal da få eldstemann på 2,4 år til å gi svigers og mine foreldre et bilde fra UL-en og si at det er babyen til mamma;) Håper at vi kan holde tett til uke 12 for resten av verden, men er vanskelig:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fortalt det til noen. Litt deilig å ha denne hemmeligheten bare vi 2 også. Er i uke 7 nå.

Planen er å vente til uke 12, men kanskje vi venter litt lengre også.

Tenkte jeg skal bestille legetime i uke 10-12.

Men håper ikke jeg blir avslørt da. Mine bryster har vokst til meloner. hehe

så folk kan kanskje bli mistenksomme etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind fra sør

Fortalte det familie og nære venner rett etter positiv test:) Det har jeg gjort 3ganger. Klarer ikke holde meg jeg vettu....måtte fortelle det tidlig på jobben også. Jeg ble så dårlig og var avhengig av å ha en god dialog og få forståelse, spesielt siden jeg akkurat har startet i ny jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi begynte å fortelle familie i uke 7, og nå vet de aller fleste familiemedlemmer og venner det! Føler meg relativt trygg, er uke 10 nå og har vært på tidlig ul og sett hjertetslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er i uke 7 og har fortalt det til de som jeg ønsker å snakke med/få støtte av hvis det skulle gå galt.(mamma og mine to søstre) I tillegg har jeg sagt det til sjefen min, fordi jeg ønsker at hun skal vite hvorfor jeg evt.går hjem tidligere, eller ikke føler meg i form... Er veldig kvalm, nemlig...

 

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte det i uke 7 til en del venner. Søsteren til mannen min vet det også.

Jobben vet det ikke, og ikke nærmeste familie. Valgte å vente med å fortelle det til nærmeste familie fordi min mor har vært (er) psykisk syk og jeg ville ikke ta fokuset vekk fra henne akkurat i denne perioden. Hun fortjener å ha full fokus en stund :-).

Men om ca 3 uker har vi vært på UL (er da i uke 12-13) og da drar vi på besøk og forteller det. Gleder meg til det!

Datteren vår er bare 20 mnd og skjønner ikke helt konseptet.. vi har vel sagt det til henne i forbifarten men hun er ikke helt med på notene ennå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 8 uker i morgen, har fortalt det til nærmeste familie og nærmeste venner, og 2-3 på job... Vil så veldig dele det, men er også veldig redd for om det skal gå galt! Vil ikke måtte fortelle alle det.. Men de finner det jo ut uansett egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har fortalt foreldrene og de nærmeste vennene =) Men ungene skal få vite det på onsdag eller torsdag, så da kan resten av verden og få høre : D Jeg er straks 12 uker...tror jeg...får ikke vite termin før 3. april...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...