Gjest mphs Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Brukte kun nesespray og øyedråper i fjor da jeg først var gravid og senere ammet(ikke på resept og husker ikke navnet). Ammer fortsatt så får ikke begynt på de reseptbelagte medisinene mine nå heller. Kan hende jeg må slutte å amme slik at jeg kan ta de for det er ett H....uten de.
lille sprelle Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 øyedråper (husker ikke navnet - de med grønn kork) tette solbriller og hårvask hver kveld i år skal jeg prøve akupunktur (er i gang)
velsignet med to Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Brukte omtrent ingenting, hverken den sommeren jeg var gravid eller den sommeren jeg ammet. Brukte saltvannsspray når det var som verst, men så forsvant omtrent alt av allergisymptomer disse to somrene også da.
Store My Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 Så lenge jeg gikk gravid eller ammet var jeg faktisk ikke så veldig plaget av allergi, men jeg har også forsøkt akupunktur med stort hell - ganske greit og bivirkningsfritt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå