Gjest Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 5 åringen vår vil gjerne ha sjørøvertema når han har bursdag om en stund. Jeg tenkte å skrive en oppfording i invtasjonen, om å kle seg som sjørøvere. Det er bare gutter som kommer, og de fleste har vel noe liggende - eller ? Jeg vil ikke at foreldrene skal være nødt til å føle seg presset til å gå å kjøpe kostyme bare for dette, men så trengs det jo ikke mer enn et tørkle på hodet så er man der... Hva hadde dere syntes om en slik invitasjon ?
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Jeg ser ikke negativt på det, i allefall. Tørkle på hodet og stripete t-skjorte, mammas eyeliner til falsk sjeggstubb.
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Skriv i invitasjonen at det er "hjemmesjørøverfest" da vel, og legg til at de som ser ut som sjørøverkonger vil måtte gå planken;) Hihi..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Lurte litt på det samme selv da vi tenkte at Lille skulle ha karnevals-bursdag. :s Er redd noen synes det er "kjøpepress" da. Sukk. Ser jo folk får helt flua av karneval i barnehagen her inne så det er jo ikke så rart en lurer. hehe.
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Jeger litt ambivalent til dette. Set at det er morro for de små, men syns nok det blir litt kjøpepress for foreldre. Og så syns jeg det er kjedelig at man gjerne kjøper et penantrekk til slike anledninger, som barna fort vokser ut av. Sånn sett greit å få brukt penklærne så mye som mulig i den korte peridoen de varer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå