Dorthe77 Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal velge det eller bare Oline. Hva synes dere?
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Jeg liker ikke nikoline. Men oline syns jeg er ganske fint:)
pia*fødeklar* Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Oline synes jeg er kjempefint Nikoline er fint, men minner meg om en katt. (beklager, men husker bare barneboka nicoline og villkatten )
lindynatt Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Synes Nikola er mye findere Men hadde heller tatt Nikoline enn Oline,s elv om ungen skal få det vanskelig hvis hun vil ut i verden med det navnet
Snabeltann Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 synes oline er et koselig og gammeldags navn, og ikke så hardt som nikoline. tenker på at man fort kan bli kalt niko på skole etc, (akkurat som carro for caroline..) og det er jo ikke så koselig på en jente
Mortiletbittelitenurk Skrevet 8. mars 2009 #7 Skrevet 8. mars 2009 Får jeg jente skal hun hete Nikoline (eller Nicoline) ...oppkall i familien. Nydelig navn!!!
erteposen + 4 Skrevet 8. mars 2009 #9 Skrevet 8. mars 2009 Flotte begge to. Oline er vel hakket mer vanlig, og det kan jo også bli et kallenavn. Mitt søskenbarn blir bare kallt Oline av venner, eller Nikko. Heter du Dorthe så passer jo navnet godt til ditt navn også.
prebs Skrevet 8. mars 2009 #10 Skrevet 8. mars 2009 Synes begge er kjempefine, kanskje en knapp på Oline =)
3 jenter <3 Skrevet 8. mars 2009 #11 Skrevet 8. mars 2009 Tenker på Nikoline selv..synes det er kjempefint!! Lillebroren min heter Nikolai, og har alltid syntes det navner er så veldig fint:)) Oline er fint det og, men ser for meg litt en gammel dame..kanskje?? Fine navn begge to, lykke til:)
3b@rnsmor-30* Skrevet 8. mars 2009 #12 Skrevet 8. mars 2009 liker Nikoine godt jeg. liker det bedre enn Oline....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå