Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Nikoline?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal velge det eller bare Oline. Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nydelig:)

oline er også fint!

Skrevet

Jeg liker ikke nikoline. Men oline syns jeg er ganske fint:)

Skrevet

Oline synes jeg er kjempefint :)

Nikoline er fint, men minner meg om en katt. (beklager, men husker bare barneboka nicoline og villkatten )

Skrevet

Synes Nikola er mye findere

Men hadde heller tatt Nikoline enn Oline,s elv om ungen skal få det vanskelig hvis hun vil ut i verden med det navnet ;)

Skrevet

synes oline er et koselig og gammeldags navn, og ikke så hardt som nikoline. tenker på at man fort kan bli kalt niko på skole etc, (akkurat som carro for caroline..) og det er jo ikke så koselig på en jente :D

Skrevet

Får jeg jente skal hun hete Nikoline (eller Nicoline) ...oppkall i familien. Nydelig navn!!!

Skrevet

Flotte begge to. Oline er vel hakket mer vanlig, og det kan jo også bli et kallenavn. Mitt søskenbarn blir bare kallt Oline av venner, eller Nikko. Heter du Dorthe så passer jo navnet godt til ditt navn også.

Skrevet

Synes begge er kjempefine, kanskje en knapp på Oline =)

Skrevet

Tenker på Nikoline selv..synes det er kjempefint!! Lillebroren min heter Nikolai, og har alltid syntes det navner er så veldig fint:)) Oline er fint det og, men ser for meg litt en gammel dame..kanskje?? Fine navn begge to, lykke til:)

Skrevet

liker Nikoine godt jeg. liker det bedre enn Oline....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...