Gjest Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Noen med efaringer ? Er den bra, dårlig ? Tenker på bevegelsesfrihet, vanntetthet og slitasjestyrke.
MintCondition Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Har ikke prøvd de selv, men har kjent på de i butikkene. Syns de virker helt ok jeg, virker slitesterke ihvertfall Står det hvor mange ml trykk de skal tåle da?
Tøvsjura Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 vi har en slik dress til vår eldste og er ganske fornøyd med den =)
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Får dem først i kveld, men ei veninne kom over en butikk som solgte dem ut til 150 kr. Kjøpte til begge gutta med tanke på neste år. Er litt spent. Uansett er det jo små summer, og kan evt brukes som reservedress om de ikke holder mål.
MintCondition Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 Ja de kan uansett helt sikkert brukes som reservedress. Jeg syns som sagt de har kjentes slitesterke ut, og har fine farger også! Det er vel By-Torinn som produserer de, altså et norsk merke. Uten at det nødvendigvis er noe kvalitets-stempel da, men man antar jo at de kanskje har litt peiling på hva som kreves av en dress under norske klimaforhold
Tøvsjura Skrevet 8. mars 2009 #7 Skrevet 8. mars 2009 akkurat nå husker jeg ikke hva vi ga for den, men den var ikke altfor dyr hvis jeg ikke husker feil.
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #8 Skrevet 8. mars 2009 Jeg fant bilder av dressene på by torinn sine sider. Står fra 699 kr, alt ettersom. Dressene så jo ihvertfall fine ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå