Gå til innhold

Gleder meg til å begynne å jobbe igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå får jeg vel en masse pepper.

Men jeg gleder meg til og begynne å jobbe igjen i mai, da skal gubben være hjemme. Jeg synes det har vært så mye mas i denne permisjonstiden. Mini har aldri sovet noe godt verken på dagen eller natta, huset flyter for det meste. Når mini endelig sover litt frister det ikke å gjøre så mye husarbeid, prøver ¨gjøre litt når han er våken.

Når jeg var hjemme med junior gruvde jeg meg veldig til å begynne igjen, men ikke nå.

Er det flere som meg og synes at det er helt grei og begynne å jobb egjen med nr to?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninna mi hadde det også sånn, hun gledet seg til å jobbe igjen og det er jo supert etter min mening.

En dag må vi jo jobbe igjen, og det at hun gledet seg betyr jo at hun liker jobben sin og dermed gjør en god jobb, det betyr ikke at hun er en dårlig mor.

Hun er utrolig flink med barnet sitt når hun har fri, og for henne passer det perfekt å ha det sånn som det er, ser ikke noe galt i det.

Jeg var også klar for å jobbe igjen, men jeg hadde lyst og mulighet til å være hjemme litt lenger og jeg likte veldig godt å være hjemme, men til slutt var det godt for både meg og barnet å komme oss ut i det "vanlige" liv meg jobb og bhg.

Når det gjelder husarbeid så blir det enda mindre fristende å ta det etter jobb, så jeg har bare innsett at huset flyter når man har små barn :)

Skrevet

Jeg gledde meg til å begynne igjen med nr 1 jeg. Ikke var han spesielt vanskelig, men jeg savnet "voksenlivet".

Nå gleder jeg meg vanvittig til å gå ut i permisjon, men regner med jeg kommer til å glede meg til å begynne igjen når jeg har hatt permisjon en stund.

Skrevet

Jeg skal begynne og jobbe i mai jeg og, og jeg gleder meg ja. Hjalp til en helg nå, og det var deilig og komme litt i kontakt med kollegaer og voksne mennesker igjen ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...