2 prinsesser <3<3 Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Når begynte/begynner dere å re opp seng og pakke sykehusbag? Har 5 uker igjen t termin og tenker jeg begynner når jeg har rundt 3 uker igjen
2009baby!!!! Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Har 8 uker til termin (begynnelsen av mai) og drøyer nok med å re opp seng etc til nærmere termin. Det kan jo gjøres kjapt når vi kommer hjem fra sykehuset også. Men kommer nok til å vaske klær, sengetøy mm i starten av april vil jeg tro. Bagen tenkte jeg kanskje å begynne på i løpet av mars, sånn at den er "halvveis ferdig" når det er en mnd til termin, da KAN jo i prinsippet ting skje. Har aldri født før så belager meg på overtid, men siden mange av de jeg kjenner fødte 2-3 uker før med førstemann vet jeg også at det kan være greit å forberede seg på begge deler
Underveis --> Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Har 12 dager til termin og har pakket det meste i bag'en for et par uker siden. Er noe igjen, men kommer vel til å se igjennom den før jeg drar på sykehuset. Skal prøve å få vasket en bukse jeg bor i om dagen også først *hihi* Seng rer jeg ikke opp før vi er tilbake fra sykehuset. Spørs litt på hva han skal ligge i de første dagene. Venter på en vugge som ikke er i hus ennå. Tar det egentlig med knusende ro. Er et noe jeg mangler, så tror jeg mannen klarer å fikse det for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå