Gå til innhold

Hva tror dere det blir da, gutt eller jente?


MathildeC

Anbefalte innlegg

Jeg er så spent på å få vite det. Sist gang trodde jeg det var gutt, men det var en liten Sofie i magen. Jeg har like lyst på begge deler, så ser fram til UL med skrekkblandet fryd.

Kan de se kjønn i uke 12 tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg heller mot at det kan være en gutt som bor i magen min. :-)

Har jente fra før og hadde kanskje synes det var "tryggest" å få ei jente til, mens en gutt hadde jo vært no nytt og det er jo gøy med "en av hver". Når alt kommer til alt,- bare det er en baby kan det egentlig være det samme. :-) Kommer til å bli overlykkelig over begge deler!

Trodde kanskje det var tidlig å se kjønnet på ul i uke 12? ..men vet ikke altså.. Lykke til uansett! :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det blir en gutt denne gangen også, svangerskapet hittil er så likt. Selv om det er ingen garanti for samme kjønn. Forrige gang var jeg 99% sikker på at det ble gutt, og jeg fikk det bekreftet på den vanlige ul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to gutter fra før og trur jammen jeg blir den eneste dama i familien:p Har en guttefølelse denne gangen også, som med de to andre:p Meeeen, hadde jo vært kjekt med en jente også nå da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig usikker denne gangen.

forrige gang hadde jeg sånn guttefølelse, ikke fikk vi vite på ultralyd heller - men da fikk vi ei jente (burde stolt på hjertelyden heller)

denne gangen føles alt likens, nå tror jeg det blir jente.

ønsker begge deler av forskjelige grunner (artig med begge deler, men samtidig en fordel med to like som kan dele på alt og ha veldig glede av hverandre når de blir eldre...)

denne gangen blir jeg å kreve å få vite på ul, og om de ikke finner ut får jeg heller reise et sted og betale for en ny.

 

kan knapt vente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind fra sør

Jeg hadde rett følelse begge gangene. Rart det der...Har samme sterk følelse nå også og min svigermor som sier selv aldri tar feil på å "se" kjønnet har samme følelse. Slik at jeg er ganske sikker på at jeg bærer på en jente:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tidligere når noen venner har ventet barn har jeg hatt serke følelser om hva du kom til å få og hadde riktig, men nå "føler" jeg ingenting. Har ingen anelse...

Jeg vil gjerne ha en liten jente, men min kjære helst vil ha en gutt. Men vil uansett bli kjempe glad når vi får vite det på ultralyden. :-D

Klarer ikke å vente helt til fødselen...så kan i kanskje føle oss litt mer forberedt når den lille kommer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intuisjonen min sier at det blir gutt. Min kjære vil at det skal bli gutt, og tror det blir det. De fleste damene rundt meg sier at det blir jente, mens guttene sier gutt. har ikke fått mage ennå, så det er umulig å gjette noe pga den.

Pga av at oldemor, mormor og min mor og min tante (på morsiden) bare har født jenter (tilsammen 8 jenter), så tenker jeg at sannsynligheten for at jeg får jente er tilstedet, men jeg tror ingenting kan påvise hva det blir forutenom en ultralyd:)

 

Håper egentlig på jente da;) 14.mai får jeg kanskje et svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir gutt. Kan ikke helt forklare hvorfor, kanskje pga at det er mest gutter i min og hans familie? Men er glade for hva vi får uansett=) Skal på ultarlyd 29 april, håper vi får vite kjønnet da. Hvis ikke bestiller jeg time privat, for dette er min første graviditet og jeg har utrolig lyst å vite hva det blir!!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gutt på snart to år fra før. I det svangerskapet kjente jeg ingenting, var i fin form hele veien. Så skal jeg dømme etter formen får jeg kanskje en jente denne gangen, har aldri vært så kvalm og trøtt noengang.

Jeg hadde også en veldig typisk guttemage som struttet rett frem, en kunne ikke se at jeg var gravid bakfra. Så hvis magen legger seg rundt livet denne gangen, kan det ikke være tvil om jente. Men like glad for begge deler!

 

Har lest at legene kan se kjønnet i uke 12, men dette går de jo ikke ut med så tidlig pga etiske årsaker slik at en ikke skal kunne ta abort basert på 'feil' kjønn.

 

Var på UL på onsdag og fikk se og høre hjertet, alt så ut til å være fint. Holder i massevis for meg nå, men ved neste UL må jeg vite! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det med at legene ikke vil si hva det var i uke 12, kom jeg også på at sikkert hadde noe med det å gjøre - at man kunne velge tidligabort pga kjønn. Men er ikke grensen for abort 12 uker? Jeg er ikke helt inne i lovverket.

Håper likevel vi får en liten anelse om kjønn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på hva jeg skal tro denne gangen. Har hele livet sagt at første fødte blir en gutt og nr. 2 en jente. Med nesten 3 år mellom.

Sist hadde jeg gutte følelse hele tiden, og mannen min var overbevist om at det var jente. Vi fikk en gutt, som blir 3 år bare noen måneder etter ny termin.

Denne gangen har vi det litt motsatt her. Mannen min tror det blir en gutt til og jeg føler egentlig at det blir en jente. Så får vi se hva det blir. Uansett så er barnet like velkomment uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg får en gutt.

Det kinesiske fødselshoroskopet sier så, og slekten dil min kjære barnefar sier så.

 

Faren hans fikk 1 sønn, farfar fik 3 sønner, oldefar fikk 2 sønner. Og ingen har fått en eneste jente...

 

Så kan se ut som det blir en liten kjekkas... Selvom jente er drømmen, men en gutt er jo flotters det og! <3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...