lille_spira Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Hvor lenge jobber dere? Jobber på et sted der der er myyye å gjøre og full fres, hehe Kjenner det allerede er kjempetungt og blir ofte veldig sliten og svimmel. Hvor lenge jobber / jobbet dere? Er 18 uker og fulltidsstudent i tillegg
kanutta78 Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Hei. Jeg jobber i bar, annenhver helg.. Nå går jeg sykemld pga bekkenløsning, vært det siden uke 21.. men kjente det godt lenge før det.. I mitt forrige sv.skap jobbet jeg ut 7mnd. da ble jeg sm både pga at det var tungt å jobbe, og både kunder og de jeg jobbet ilag me helst ikke ville ha meg på jobb der lenger.. he,he Var redd det sku bli fødsel bak øl kranen.. Du må bare se ann formen din... synes du det er tungt er det ingen vits i å presse seg, du tjener absol. ingenting på det... Jeg merket godt både det å jobbe natt, og stresset det kunne være bak baren..og det har hverken du eller babyen din godt av.
lille_spira Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2009 Hei igjen Ja, det kjennes på kroppen det å jobbe natt iallefall. Men syns liksom det var veldig tidlig å bli sykemeldt, har ingen spesielle plager bortsett fra svimmelhet og sånn når man blir sliten. Med tenker jo litt på de man jobber ilag med og den ekstra belastningen det er for de når jeg ikke jobber slik jeg bruker. ( jobber på en plass med ganske høyt tempo som sagt ). Men får vel bare se det an, greit å høre andre erfaringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå