Gå til innhold

Har du en elsker? Eller er du selv en elskerinne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med min vennine som er singel og hun har et forhold til en gift mann. Jeg synes ikke noe om det men hun mener at det er veldig vanlig. Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er elskerinne til noen.

Skrevet

Jeg har vært en gang. Men viste ikke at mannen var gift. Avbrøt med en gang jeg fant ut at han hadde en kone hjemme. Følte meg helt forderdelig etterpå.. Skikkelig dust. Han trodde at jeg var ung og dum, og ikke hadde egne meninger. Noe som ikke stemte i det hele tatt;)

Skrevet

Jeg har vært elskerinne et par ganger i min ville ungdomstid... Angrer ikke, men syntes selvfølgelig litt synd på de stakkars damene til dem jeg var elskerinne til...

Skrevet

Jeg er elskerinne, har hatt samme elsker i snart 7 år.

Skrevet

Har vært til en for mange år siden, men han var kronisk utro tror jeg. Etter at jeg sa at jeg ikke ville mer løp han fra dame til dame, samtidig som han fikk bern med sin samboer

Skrevet

Elskerinne her til en kvinne :o)

Skrevet

datet en fyr jeg viste hadde samboer:s Ikke akkurat noe jeg er stolt over, nei. Men gjort er gjort. Tok til vettet og trakk meg etter ei stund, og er veldig glad for at det ikke ble meg og han, vanskelig å stole på han da, med en sånn start på ett "forhold"...

Skrevet

Er en slags elskerinne til en, null dårlig samvittighet

Skrevet

Jeg har vært det. I 3 år. Det var veldig komplisert forhold, hvor begge to var veldig forelsket. Men han klarte ikke å gjøre det med kona pga. barna. Typisk. Var så forelsket at han måtte flytte til utlandet , ellers så hadde vi holdt på enda...

Skrevet

Har høyere moral enn som så. Kunne aldri falt meg inn å være utro.

Skrevet

HI, de som er det, får seg en på trynet til slutt, enten det skjer etter 1 mnd, 12 mnd eller 13 år som 3.fiolinist.

Og da er det ikke noe morsomt lengre. Det skal jeg love deg. Mange blir da involvert, og det blir flaut, ekkelt og enormt vanskelig når ungene er såpass gamle at de tar side, og snur ryggen til sin mor eller far (den som var utro).

Og dette varer som regel resten av livet.

Meget bittert.

Skrevet

Min mann hadde elskerinne. Helt totalt uakseptabelt. Vi ble skilt ganske fort etter at jeg hadde oppdaget det. De er visst fortsatt sammen da.... Skal aldri klare å tilgi han...eller henne...

Skrevet

Ingen av delene, noengang.

Skrevet

Jeg har en elsker. Gammel flamme jeg aldri glemmer.

Skrevet

Jeg er en elskerinne....

Skrevet

Jeg har en elsker. Han er singel, jeg er gift.

Skrevet

Er dette så vanlig altså? Vet om flere veninner som har vært elskerinner til gifte menn... Men kunne aldri tenke meg det selv. Be the other woman, lissom.... Han skal bare være min, og ikke dra hjem til kjærring som han deler seng med når vi ikke er sammen. Har da selvrespekten i behold.

Ikke ville jeg tatt til meg en elsker. Min mann er min elsker. Og hvis det noen gang skulle bli så at jeg ønsket meg en elsker, så i respekt for mannen min, separert meg fra ham. Kunne aldri knullet på en annen, for så å se min mann i øynene igjen....

Seriøst....kjerpings.... Where's da respect ya'll??

Skrevet

Kjerpings? Skriver du rap eller innlegg?

Man kan da ha respekt for seg selv, selv om man har en elsker. Kan hende det eneste man vil ha er knallgod og rå sex, ingen forpliktelser.

Skrevet

Jeg har hatt et forhold til 2 stk (ikke samtidig, da..), begge med samboer og barn. Han ene var min best venn, og vi utforsket litt spekteret på sex for å si det sånn.

Han ene jobbet jeg sammen med da vi hadde et forhold, og vi jobber fortsatt sammen. Han andre vegynte i firmaet i fjor.. :-)

Og er fortsatt veldig god venn med begge to!

Og jeg andrer ingenting, men håper aldri damene finner det ut! Men dette er nå en god del år siden, da jeg var singel. Kunne nok aldri vært utro, for jeg har virkelig funnet mannen i mitt liv nå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...