trine->mai07 og juni09 Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Syns dette svangerskapet har gått så utrolig fort i forhold til sist gang! Vips, i dag er jeg liksom 25+2.. Syns ikke det er lenge siden jeg fant ut at jeg var gravid! Alt ved dette svangerskapet har vært annerledes enn sist, sist var jeg ikke dårlig en eneste dag, mens denne gangen har jeg spydd fra dag 1 omtrendt, vært innlagt og er fortsatt en del kvalm. Masse halsbrann og magen sitter veldig lavt ned.. To netter på rad nå har jeg våknet av krampe i leggene.. MEN det som er positivt er at jeg *bank i bordet* ikke har kjent noe til bekkenet enda, sist så måtte jeg sykmeldes pga kynnere og bekkenløsning ganske tidlig! Kynnerene har jeg, men BL har jeg ikke merket noe til
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Jeg er fjerdegangs :-) Synes også dette svangerskapet skiller seg fra de andre, men motsatt enn deg, har ikke vært dårlig denne gangen. Er enig med at tiden flyr!
trine->mai07 og juni09 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. mars 2009 Ikke vært dårlig denne gangen du nei Kanskje det blir ei jente på dere da? Hehe Skal vite kjønnet nå regner jeg med? Syns at storebror PLUTSELIG ble så stor, men så kom jeg på at det er jo bare i underkant av 3 mnder til han er 2 år!!! Herregud så fort tiden går!
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Skal på UL i overimorgen, og ja, vil gjerne vite det. Tror nok mest på gutt igjen, men det er sikkert fordi det virker mest logisk, hehe... Du da? Ja de er begynt å bli store. Du har sikkert en litt annen opplevelse av det enn meg siden han er din første og mini er min tredje og derfor fortsatt veldig liten i forhold til de to eldste :-) Husker jeg synes eldstemann var veldig stor når han nærmet seg 2 år og nr 2 var like om hjørnet. Bare husk på at han fortsatt er veldig liten, jeg glemte det nok litt lett med eldstemann, mente han burde klare mer enn han sikkert egentlig var klar for. Her er eldstemann straks 6,5 år og går i 1.klasse, DET er rart det! Hehe...
trine->mai07 og juni09 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2009 oi oi!! så spennende Ja, jeg kan tenke meg at du tror mest på gutt.. Jeg har en følelse av jente denne gangen, men TROR innerst inne at det er en gutt til. Er liksom guttemamma Hehe, regner med at du har samme følelsen Neida, han er fortsatt liten selv om han er 2.. Syns utviklinga hans har skutt så fart i det siste, han skravler noe så grådig og setter sammen setninger til den store gullmedaljen Har du målt høyde på din i det siste? Var på hs forrige uke og målte, for plutselig var klærne hans så små.. Og da var han 90,2 cm lang.. Vet ikke om det er langt for en som blir 2 år i mai?? Kan tenke meg du syns det er rart å ha en 1.klassing, tror de blir alt for fort store
Johan Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 Jeg er andregangs og er overbevist om at det blir jente, siden jeg ikke var dårlig en dag sist (og fikk gutt) og har vært veldig dårlig denne gangen... Men det er vel forskjellig fra person til person, svangerskap til svangerskap..
meg & to små vampyrer Skrevet 8. mars 2009 #7 Skrevet 8. mars 2009 Jeg er andregangs. Har vært mye dårligere denne gangen enn forrige gang. Kasta opp mye og lenge, smerter i hoftene, trøtt hele tida og mange plagsomme blodtrykksfall.
På'n igjen:)!! Skrevet 8. mars 2009 #8 Skrevet 8. mars 2009 Hei Trine;) Dette er mitt nick denne gangen (tidligere ani, hvis det sier deg noe). Er ikke så ofte her inne som sist, har liksom litt mer å drive med;) Er han blitt 90,5? Min er blitt 91, så de er vel lange begge to:) Hadde vært moro å treffes snart med gutta, de har vel ikke sett hverandre siden i sommer så er vel på tide! Svangerskapet mitt er i grunn ganske likt (bortsett fra at det går utrolig fort!!) så blir vel en gutt til selvom mannen min er overbevist om at det er en jente. Er for tiden 25% sykemeldt og er nok i litt bedre form enn sist, heldigvis. Men skulle vi bli værre kan vi møtes og ta en svømmetur eller en kafetur;) Synes det er veldig moro at vi følger hverandre denne gangen også Selvom vi kanskje ikke har like mye tid til å treffes. Men håper på trilleturer til sensommeren!!! (Regner med å føde i begynnelsen av aug selvom termin er 19 juli. Jordmor på sykehuset sa nemlig at jeg måtte regne med å gå 12 dager over denne gangen også siden jeg gjorde det sist. JIPPI!!!!! ) Tenk at du er blitt 25+2, du rykker jo snart over i 3. tri!!! Jeg er 21+2. Håper vi treffes snart;) Klem Skjønner du hvem jeg er? Hvis ikke kan jeg en personlig melding, men synes det burde være lett å gjette;)
Snart mamma til 3 <3 Skrevet 8. mars 2009 #9 Skrevet 8. mars 2009 Jeg venter nr. 2, er i uke 27 nå=) Vi fikk en jente i august 2007og venter en liten gutt i juni 2009=) Svangerskapene er så forskjellige som dem kan få blitt......det eneste som er felles med dem er at jeg har like hard bekkenløsning nå som sist:(
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 8. mars 2009 #10 Skrevet 8. mars 2009 Jeg venter nr 2. Var dårlig med jente nr 1, men mye dårligere denne gang som også blir en jente iflg UL. Syns egentlig svangerskapet har gått sakte. Men det er sikkert fordi jeg har vært så dårlig og mye hjemme fra jobb. De to siste ukene har gått mye radigere og det er de to ukene jeg har vært i jobb igjen. Begynner så smått å glede meg til nr 2 kommer. Men kjenner enda at jeg har mest fokus på jenta vår. Så det er litt annerledes å gå gravid denne gang ift sist synes jeg.
liten spire Skrevet 8. mars 2009 #11 Skrevet 8. mars 2009 hei venter min nr 4 Synse også svangerksapet bare suser avgårde nå , er uke 23 Her er minste mann bare 8 1/2 månede så er jo ennå i svangerskapspermisjon hehe Syns alle mine svangerskap har vært forskjellige i forhold til kvalme , bekkenløsning osv . siste mann kastet jeg opp med i 7 måneder og fikk gutt mens denne gangen har jeg nesten ikke vært kvalm en eneste gang Har gutt født 99 , jente født 03, gutt født 08 og venter jente 09 Så er nok ingen fasit på hva man får i forhold til formen på meg i hvertfall Håper formen din blir bedre så du slipper å være kvalm hele veien
trine->mai07 og juni09 Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 8. mars 2009 Hei På`n igjen Selvfølgelig vet jeg hvem du er;) Tenkte å sende melding til deg i går, men så fallt alt bort.. Snakket med din svigerinne her om dagen, så er litt oppdatert Ja, vi må møtes med gutta snart.. Moro at min endelig begynner å ta igjen din i vekst! Mohahah Godt å høre at alt er bra med deg, og GODT å høre at du har sykmeldt deg 25%, kanskje resten blir bedre enn sist.. Måtte spørre svigerinna di om du var i full jobb enda, er så lenge siden vi har snakka sammen Termin 19.juli ja Har 21.juni jeg. Hehe. Så det er jo merkverdig at det blir 1 mnde mellom disse også. Jeg tror ikke noe på jordmora.. Mamma gikk 14 dager over med meg, men begge mine to brødre kom før tiden.. Er ikke så ofte inne her, men sender deg en melding på mobil jeg
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #13 Skrevet 8. mars 2009 Her ventes nr.3 Synes også ukene flyr avsted...heldigvis...og håper det fortsetter.. Dette svangerskapet har gått lettere enn det forrige,har vært mye kvalm men ikke fullt så trett.Sist var det jente og da var jeg ekstremt dårlig mens førstegang var det som denne så jeg fikk rett da jeg følte det skulle bli gutt Heldigvis ingen bekkenplager og merker ikke kynnere,har ikke hatt dette de andre gangene heller så krysser fingrene for et fint svangerskap:)
Mammarama=) Skrevet 9. mars 2009 #14 Skrevet 9. mars 2009 Heisann.Her ventes også nr 3. Er i dag 23+2 og synest tiden går nok så fort.. Har vært svært kvalm i første trimester mer en de andre to gangene. har hatt noen greie uker etterpå uten noen særlige plager, men nå har bekkenløsningen slått inn for fullt.Har slitt med det i alle svangerskapene så det var ikke uventet. Men kjenner at det er værre denne gang. Går til fysio... Det er tredje jenta som er på vei her, storesøstrene er født i nov-04 og aug-06.. Lykke til dere andre=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå