Gå til innhold

eggløsning... litt hjelp her hadde vært fint:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kanskje det er meg som er litt dum her men jeg spørr alikevel. når man har en syklus på 28 dager... går det ann å ha eggløsning i beg av denne syklusen eller i slutten for den sak skyld eller vil det da bare skyve på seg ... altså tr kommer senere... lengere syklus.

grunnen til at jeg lurer er fordi nå er jeg på dag 16 i min syklus og jeg har enda ikke sett dette berømte eggløsningslimet....

og jeg ser mange av dere skriver at den og den daton har dere eggløsning....hvordan vet dere det eksakt?

takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ingen ekspert og kanskje det er noe rart med meg, men jeg hadde ikke det berømmelige eggløsningsslimet under eggløsning. Tok eggløsningtester og de slo ut under EL.

Den beste metoden for å finne ut om man har eggløsning er å ta en test, så slipper man å synse så veldig.

Skrevet

ja kanskje jeg skal gjøre det... dette er jo bare første pp så hvis det ikke klaffer så får jeg vel invistere i en sånn. blir helt skjelven når jeg ser på en annen tråd her, hvor lenge noen har ventet.. huff:/

takk for svar:/

Skrevet

Finnes en eggløsningskalkulator på www.babyverden.no .. Under "bli gravid" eller noe. Jeg brukte den, og er nå 4 dager forsinket TR... Så gjenstår jo bare å se om den hadde rett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...