Gjest Sekretøsa Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Hehe, teit spm... men saken er den at naboen her har kommet å fresa gården vår for snø, når vi kom hjem fra hyttetur. Det var jo KANONsnillt, og jeg kjøpte en flaske rødvin til dem.. men så kom jeg til å tenke på at de kanskje ikke drikker det? Kjenner de ikke noe særlig da, og har ikke rukket å gi dem den flaska enda... Men nå er han ute i gården igjen og fjerner snøen vår, og jeg vil gi dem den flaska idag....
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Alle drikker ikke rødvin. Men det spiller vel ingen rolle det.. tror de fleste liker rødvin.. Så er vel bare å gi rødvinsflaska det. Hvis han ikke liker det selv så får han sikkert besøk en gang som han kan servere rødvin eller noe.. uansett så er det tanken som teller..
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Nei, men det betyr ikke at det ikke er en grei gave! Alle spiser ikke sjokolade, noen er allergisk mot blomster, noen liker ikke å gå på kino osv osv. Den gaven skal jo mest være for å vise at du setter pris på det han har gjort, da. Tanken som teller osv.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 nei ikke alle drikker rødvin. er som med kaffe. men du kan godt gi dem rødvinen. sambo fikk en cocnac flaske av en nabo som han hjalp med bilen. ingen av oss drikker det. men er kjekt å ha og servere. det er jo tanken som teller uansett. og vi ble glade for den
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Ja, ikke sant.. og iom at vi ikke kjenner de, tenkte jeg å safe med en flaske drikkbart.. Jeg ringte dattera dems å spurte, og hun trodde de ville bli glad for den
erteposen + 4 Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 Ikke alle, men det er jo en fin gave uansett. Har en venner på besøk kan en jo servere rødvin. Det er sjelden at ingen av ektefellene drikker det i alle fall. Min mann tåler ikke rødvin, nesten ingen sorter i alle fall, og JEG er superhappy når han får vin på jobben.
NormaJean Skrevet 8. mars 2009 #7 Skrevet 8. mars 2009 jeg drikker rødvin, gi den til meg;) hehe uansett, rødvin er alltid en bra gave!
fox`y Skrevet 8. mars 2009 #8 Skrevet 8. mars 2009 jeg drikker ikke rødvin, ikke mannen heller så hær står flaskene til pynt:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. mars 2009 #9 Skrevet 8. mars 2009 nå er den gitt bort, og sambo måtte visst tvinge den på de... men de fikk den da )
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. mars 2009 #10 Skrevet 8. mars 2009 Min mann drikker rødvin og de fleste av våre venner gjørt det også. Jeg kan ikke drikke rødvin, tåler ikke garvesyren og derfor har jeg aldri "lært meg" å drikke det heller. Men enkelte hvite viner drikker jeg =)
Medium fikk guttebass Skrevet 8. mars 2009 #11 Skrevet 8. mars 2009 Hverken jeg eller mannen liker rødvin, men vi har flere ganger fått det i gave, og blir selvfølgelig glade for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå