NormaJean Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 skjønner ikke helt spørsmålet her..... mener du av meny, utstyr, drikke, personalet eller annet?
fox`y Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Jeg skal ha koldtbord i bryllupet mitt om 2 mnd:) jeg lager d meste selv da. d som står på menyen er: *kyllinglår *gryteretter *salat *diverse pålegg (rostbeef,skinke,leverpostei,laks,reker osv) *eggerøre * steik *loff/rundstykker *våruller *ris *kjøttkaker *masse forsjellige dressinger d var d jeg kom på til drikke blir d vin (rød/hvit), vann, brus, farris:)
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 røyka laks, potetsalat pasta, div salater, ( egg, purre, skinke)
NormaJean Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 jeg skal ha tapasbord/dinner meny til bryllupet mitt, fra nobel catering tapas: Kalde retter Canapè m/kongekrabbesalat Fylt grønnsak m/feta Couscous salat m/marinerte grønnsaker Ass spanske og italienske oster Variert spansk spekemat Marinert oliven Varme retter Kjøttboller i tomat- og gorgonzolasaus Panert landkylling Ristet chorizo m/provence grønnsaker Hvitløk- og sitronristet scampi m/syltet paprika og friske urter Asiatisk okse a la Nobel Ass dipper og aioli Ass nystekt brød og smør dinner meny Kalde retter Croustini med landkylling og tzaziki Miniterte m/kongekrabbesalat Tomat gazpachio Croustini m/marinerte tomater og avocado Varme retter Pannert fasan på spyd Spanske kjøttboller på spyd m/soltørket tomat Entrecôte og chorizo på spyd Peanøtt og sitrongress marinert kylling på spyd Chilimarinert scampi på spyd Ass dipper og aioli Ass nystekt brød og smør det går jo ann å gå inn på menyene til cateringbyråene for inspirasjon også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå