Gå til innhold

Andre som skal på ul i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen har den store dagen kommet. Ordinær ultralyd:)

Gleder meg til å få eksakt termin:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal..:)) Blir spennende:)

Skrevet

Hei skal ikke i mrg, men på onsdag. Skal bli spennende å se da legen og en tidlig UL mener jeg er ca 16,(var ca 7uker på UL) mens jordmor på 1.kont mente jeg da var ca 15 uker (ca 18 nå). Selv har jeg ikke snøring så jeg tipper 17 hehe ;) Skal bli utrolig spennende å se!

Du får ha lykke til!

Skrevet

Ikke i morgen, men på i overimorgen :-) Er veldig, veldig spent og skikkelig nervøs. Lykke til da!

Skrevet

Jeg skal i morgen. Men ikke på ordinær da. Er ikke så heldig at jeg har kommet så langt enda. Er bare 12+4 jeg da. Men gleder meg masse alikevel... Blir min 5 ultralyd. ( blir fulgt opp tett) Masse lykke til i morgen og den kommende uken jenter. Kan tenke meg dere gleder dere til kanskje å vite kjønnet, samt eksakt termin :o)

Skrevet

Jeg skal på tirsdag:-) Blir veldig spennende å se om jeg blir flyttet frem eller tilbake. Og hva som beveger seg der inne ikke minst:-D

Skrevet

Ja,det blir kjempe spennende:)Noen som vet om de har 3d de kan sette på på Ullevål?

Skrevet

Jeg skal!!!!!!!Gleder meg masse :-)Klokken 11.30 er jeg klar:-)

Skrevet

jeg skal på tirsdag :)

Gleder meg kjempemasse :)

Skrevet

Så spennende:)Du må holde meg oppdatert da Iwar på hvordan det gikk:)

Er bare to uker siden jeg så min lille frøken, men blir spennende å se hvor mye tuppa har vokst;)

Skrevet

Jeg skal også i morgen. Er da 19 uker. synes det var litt sent, føler alle andre har vært på UL et par uker tidligere enn meg.

Skrevet

Tror ikke det er noe spesielt sent. I hvertfall i Bergen er det ikke vanlig å få UL før uke 19-20. Jeg er bare 18+2 når jeg skal, altså i uke 19, og det er det tidligste jeg har vært i noen av mine svangerskap. Det seneste var 20+1, altså uke 21. Alle var på KK i Bergen.

Skrevet

Lykke til på UL,jenter.Det er et stort øyeblikk...like gøy hver gang.

Jeg var på fredag,er så godt å se at det er liv å høre at alt ser fint ut:)

Kos dere!!

Skrevet

Lykke til til alle sammen ja :)

Jeg var på Ullevål på fredag og var en uke lenger på vei enn jeg trodde.

19 uker, og en fin gutt.

Jeg tror ikke de har 3d på Ullevål dessverre, men det var en kjempefin opplevelse uansett. Veldig flink jordmor!

Skrevet

Å gratulerer:)Bra å høre de er flinke der:)Hvor lenge varte undersøkelsen der?Det varierer visst veldig fra sted til sted

Skrevet

Mulig dette svaret kommer litt sent, hvis du har tidlig time i dag :)

Men undersøkelsen var kjapt gjort.. tok vel en ti minutter å se alt det jordmor skulle sjekke (størrelse, hjerne, osv osv), og så fikk vi stille spørsmål før hun gjorde seg ferdig.

Gutten vår sto på hodet under hele undersøkelsen, så det ble litt spesielle UL-bilder ;)

Skrevet

Jeg har ikke time før kl 14:)så svaret kom helt perfekt hehe:-)

Hehe ja,ingen garanti på hvordan de små krabatene ligger....får bare håpe vår ikke ligger med rompa til;)

Skrevet

Da er jeg tilbake fra ul. Alt så strålende ut. Var inne i 25 minutter, og han sjekket absolutt alt på fosteret. Så nå skal jeg bare nyte og endelig har det gått opp for meg at jeg kan og SKAL bli mamma. Selv om jeg bare er 12 +4 i dag da. Masse lykke til jenter... Hold oss oppdatert..

Skrevet

Sånn...DA har jeg vært på ultralyd igjen!Babyen er frisk og fin:-)Og en liten jente!!:-):-)Storesøster er OVERLYKKELIG!!!!!!!!!!!hehe....Ble flyttet en dag fram-så termin nå er 7 august......Virkelig moro å se hvor stor hun var blitt....Så nå er det bare å fortsette å ruge....

Skrevet

Tilbake fra ul jeg også.En frisk fin jente:)Ble flyttet frem en dag jeg også så har termin 08.08:-)

Skrevet

Vittig....hehe...Kanskje vi føder samtidig??

Skrevet

Hehe ja, det er mye mulig det;)

Håper bare jeg slipper gå langt over termin jeg

Skrevet

Skal på torsdag jeg :)...gleder meg utrolig mye (begge to )...teller timene jeg...hahha....:) lykke til jenter dette er morsomt :)

Skrevet

Forrige gang fødte jeg 10 dager før termin...håper på det samme nå ;-)Min svigermor hadde blitt spådd at jeg fødte i slutten av juli.....Den som lever, får se ;-)

Skrevet

Hehe ja..satser på å føde i slutten av juli*er lov å håpe*hehe

Men den lille bebisen kommer når hun føler for det:)

Spennende å se om spådommen stemmer da du:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...