Drømme Stress ned-mamma Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Hoppa visst over mensen forrige måned..uten at noen veit heilt koffer ennå.. Men, eg håpe jo i mitt stille sinn at det bare va ein liten "pause" for kroppen, og at eg hadde el for ei ukes tid siden... fikk nemlig veldige mensmurringer i magen, el-slim og brystvortenen trodde eg sko ramle av! (typisk 2 uker før mens greie). Hååååpe jo me fekk te ein klaff....te tross for å ha hoppa over mensen forrige måned...me har da hatt oss i øst og vest dei siste ukene så..hehe. (ein fordel med å hoppe over ein mens da!!!) Men! Kan en få el sjøl om en plutselig ikkje får mensen den syklusen!? Eller...?!?! E ikkje gravid.. tok siste test hos legen 4. mars. og dro derifra med medisiner for blærekatarr (vondt i magen da serru..) Håpe jo at alt e bare tilfeldig her da, og at det e blærekatarr eg har og at det bare va litt stress e.l. som gjorde at eg hoppa over mensen. (har da tydeligvis ikkje hatt el forrige måned då da!!) Eg vil så bli gravid....off...prøve å holda meg litt vekke herifra og tenke på andre ting men..det ekje så lett...*sukk* og jaaadaaa ein baby komme når den ska komma og bla bla bla...hehe..liiitt lei av å støtte meg te den der! Om det e sant eller ei drite eg i!! Når eg tenke meg om så syns eg at eg huske at annenhver måned så hadde eg mer pms/mindre pms (før piller og sprøyter og ringer og gudane veit....). Kanskje eg bare har ein eggstokk som fungere?!?! At eg ikkje hadde el forrige måned likevel..men fekk el denne måneden siden det va "rette" sida!?`!? Hørres det logisk ut?! Så hvis eg regne ut fra spottinga (11 dager rundt menstider), så ska eg ha mensen om ca 9 dager....ca..+/-.... Hørres dette logisk ut for noen eller?! Noen som har erfaringer!? Eller bare vett masse?!?! Hehe...har leita meg ihjel på nettet, men finne ikkje så masse der...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Vet ikke om jeg kan hjelpe deg så mye, men jeg kan jo dele det jeg tenker. Hvis du har en eggstokk som ikke fungerer, så er det vel egglederen som er tett. Da vil du allikevel ha eggløsning selv om det ikke kommer ned i egglederen. Også er det ikke sånn at man slipper egg fra annehver side hver gang, det skjer ofte at man har eggløsning på samme side hver mnd. Så da ville det ikke vært regelmessig pms/ikke pms annenhver mnd. Så for meg høres det ikke helt logisk ut;) Du har nok ikke hoppet over en mens, det er bare en veldig lang syklus, og det høres jo ut som du hadde EL for en ukes tid siden. Da kan du i såfall regne med at TR kommer om ca en uke. Masse lykke til, håper det har klaffet! Hvis du får sånne lange sykluser flere ganger, så bør du vurdere å ta en tur til gyn, så kanskje du kan få hjelp til å korte de ned:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2009 Aldri hatt sååå lang syklus før da :-| Og syns det e litt rart at eg begynte å spotte m/menssmerter sånn rundt forrige ikm tider...baah.....nei eg veit ikkje..vett bare puppene mine gjør vondt!! (endelig!!) Får vel bare vente å seee...legen min e oppdatert (går jevnlig te lege pga andre ting...litt greit og da..alltid ha noen å spør..høhø) Får vel bare belage meg på å vente..har nå kjøpt et lass med el-tester og ein liten haug med gr-tester så..kan kooosa meg her aleina som gressenke!! Haha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå