Xmas-magic Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Har mest lyst til å bare bli på sofaen og ikke gjøre noe som helst... Men har nyoperert mann og to barn til på 3 og 5... Og full jobb.... Hvordan takler dere alt sammen? Trenger noen gode råd...og send gjerne over litt energi - hvis dere har noe til overs... ;o)
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 ******sender over energi******* Jeg er bare trøtt, men har kun meg å tenke på, så sover et par timer etter jobben, og igjen til natta. Fungerer bra. Litt anderledes for deg. Lykke til!
nr 2 i oktober? Skrevet 9. mars 2009 #3 Skrevet 9. mars 2009 har en 1,5-åring og 3 jobber (tilsammen omentrent 100% - ingen av jobbene er en sitt-på-rompa-jobb heller) tror jeg eksploderer snart. er så sinna og utålmodig og sliten og trøtt. helt forferdelig... håper d går over i uke 12 i alle fall
Gjest Skrevet 10. mars 2009 #4 Skrevet 10. mars 2009 jeg er bare utrolig glad for at jeg sa opp jobben rett før jeg fant ut at jeg er gravid! Jobben min besto av 6 timers trasking på betong gulver, og på toppen av det så har jeg en sønn på 3 1/2 år, og samboer som er vekkreist på jobb for et par uker nå.. Er så utrolig trøtt at jeg kan aldri tenke meg at jeg hadde hatt energi til alt i en "normal situasjon". Småkvalm både om morgenen og om kvelden også, og generellt sliten og lett antennelig og utålmodig. Håper dette her ikke varer lenge altså!
~*MulattMamma*~ Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Har desverre ikke så masse energi og sende bort da jeg mangler selv... Jeg har bestemmt meg for å være mye mer "egoistisk" i dette svangerskapet enn jeg var i det første. I første svangerskap jobbet jeg masse på tross av at jeg hadde svangerskapsforgiftning. Denne gangen skal jeg kutte ned på jobbing før jeg kutter ned på privatlivet, særlig siden vi nå har en datter fra før. Om du ikke klarer alt synes jeg du skal be legen din om å sykemelde deg i alle fall delvis slik at du har overskudd til å leve i tillegg til jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå