Kari K. med to søte små Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Jeg er i dag 5+6. Verker i puppene, og det blir lite kos med puppene for samboer. Han lurer på hvor lenge dette skal vare? Hehe, han savner å kose med puppene. Bare når jeg løfter armene over hodet verker det i puppene. Jeg ser for meg ømme pupper helt til jeg er ferdig med å amme. Håper det ikke er tilfelle:) Erfaringer noen?
Kari K. med to søte små Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 8. mars 2009 Ingen som kan fortelle meg at dette vil gå over snart?
1.gang :) Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Jeg hadde også ekstremt ømme pupper tidligere, var livredd noen skulle dulte borti meg og jeg måtte "dandere" de hvis jeg skulle ligge på siden. Jeg er nå i uke 15 og mener ømheten ble borte sånn rundt uke 10. Nå er jeg bare litt mer følsom enn vanlig, men det er ikke ubehagelig
Kari K. med to søte små Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2009 Takk for betryggende svar:) Ikke nå gøy å ha det sånn.Føles ut som om puppene har løpt maraton eller noe sånt. Kjennes ut som skikkelig gangsperr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå