Gå til innhold

Fortvilet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er en mann og har to barn på snart 4 og 6 år. Samboeren min viser ingen interesse for meg lenger. Hun er glad i en annen mann som er gift. Har prøvd å holde avstand siden hun ber om det. Må ha tid for å finne ut av ting sier hun. Den gifte mannen var på besøk her en kveld og jeg fikk bekreftet mine mistanker. Vet ikke hva jeg skal gjøre mer. Har lyst å være sammen med henne p.g.a. ungene, men nå er det blitt alt for vanskelig for meg. Tror nok det er best at jeg flytter. Det blir forferdelig for ungene, men når jeg ikke har det godt lenger så vil ikke ungene heller ha det bra.

Fint å få luftet tankene her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så vondt.. Vondt når man ikke føler det samme.. Og fryktelig vondt å bli lurt og sveket når forholdet ikke en gang er skikkelig over.. Jeg lever med en mann som har vært mye mindre glad i meg enn jeg i ham, men det har på sikt resultert i at følelsene mine har kjølnet betraktelig så nå er vi vel omtrent likt.. Men jaggu som jeg savner å føle meg begjært og elsket.. Vi venter barn nr.2 om 3uker.

Skrevet

Ja det er vondt. Tiden nå viser meg hvor mye jeg egentlig elsker henne. Men jeg ser at det ikke nytter lengre. Må bare finne et tidspunkt som passer for å flytte. Det blir nok det beste har jeg forstått. Du får ha lykke til videre...

Skrevet

Hadde jeg vært deg så hadde jeg banket det inn i nøtta til denne mannen at han ikke trenger å nærme seg din kone lenger og får kutte all kontakt.

Hilsen en som også har en utro kone med 2 barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...