Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Har et inntrykk av at "vi som aleneforeldre" lager mer ferdigmat enn de som bor sammen med noen? Jeg får ofte høre "Ja, du som er alene stresser vel ikke med mat til deg og sønnen din, det er jo bare dere".... Eller er det kanskje bare jeg som får høre den? Denne uken har vi spist: Mandag: Gryterett, salat Tirsdag: jr hos pappa-jeg spiste sushi Onsdag: Laks, ris, grønnsaker Torsdag: Kylling, wok Fredag: Hjemmelaget pizza Lørdag: Jeg biff, jr løvbiff, pommets frits, salat Søndag: Litt usikker enda, men blir nok fiskegrateng med salat...
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 hmm husker i rekkefølgen men denne uken har vi hatt, *kremet grønn ertesuppe *strimmlet svinefilet(stekt) med poteter,(kokt) gulerøtter(kokt) og stekt *strimmlet pakrika (rød,gul og grønn.) *Pasta med kyllingkjøttboller og mais +ferdig saus fra glass *rester etter pastaen over. *pasta og kjøttdeig av svin, hjemmelaget rød saus med grønnsaker i. Idag skal vi ha strimmlet svinefilet med grønnsaker, byggris og en saus (har ikke bestemt hvilken.) Sist uke hadde vi *kokt laks med potet og grønsaksblanding *fiskepinner med bønner i tomatsaus og pasta. *strimmlet kyllingfilet og hveteris i korma sausen (fra glass) *gul ertesuppe *grillpølser og potetstappe med potetsalat og mais *koteletter med potet og grønsaker *kremet blomkål og brokkolisuppe, Med masse brokkoli og b
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 husker ikke hv a jeg hadde hver dag denne uken. men hos meg går det en del med kylling med ris, salat og grønnsaker. tunfisk med broikkoli rødløk og ris, og egg. laks med kokt potet, gulerøtter og brokkoli. så lager jeg suppe når hun spør etter det. så blir det litt fiskegrateng, fiskebolle i kvit saus, torsk og spagetti. hos besteforeldrene er det mye kjøttkaker, torsk, torskerogn, koteletter, og endel tradisjonell siden pappa er hjemme å har tid til å lage middag hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå