SOMMER :) Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Hva syns dere er best? Før hadde jeg alltid kokt eller dampet laks. Men mannen min likte best stekt så da ble det det. Nå har han flyttet ut og da kom jeg plutselig på at jeg kan jo ha kokt laks igjen... Mmmmm gleder meg :-)
cherry coke Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Dampet! Den enkle varianten med rømme, poteter og agurksalat=) Nam!!
Libido- Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Jeg pleier å pakke dem inn i aluminiumsfolie. Så legger jeg oppå følgende; Små biter av: gulrot, blomkål, purre, brokoli og paprika. Deretter smelter jeg 1-2 ss smør, har i 1 fedd hvitløk og ca 1 dl fløte. Rører og heller over. Har på masse peppermix, og litt salt til oss voksne. Steker pakkene i ovnen på 200 grader i 15 - 20 min. Knall godt!
Libido- Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 glemte sitron. Klemmer noen dråper over hver laksebit =)
erteposen + 4 Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 Jeg tåler ikke kokt laks, dampa går bedre. Ovnsbakt eller stekt synes jeg er best, spesielt om den er marinert først og brukes i wok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå