Gå til innhold

Uke 16 og magen er stor. Har dere fått synlig mage enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker ikke hvordan jeg ble første gang jeg gikk gravid, men er nå i 16de uke og i helgen har jeg shoppet mammaklær. Magen er kjempesynlig og kuler ut. Nå er jo jeg et lite menneske, knapt 160 og slank, men jeg synes det ser ut som jeg er 6 mnd på vei. Dere som er kommet ca like langt, har dere fått mage enda? Håper bare ikke det er flere der inne, for da dør jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde veldig synlig mage i uke 10 denne gangen, slet med å skjule den fram til uke 12. Har bare en inni der ;-) Er 18 uker på vei nå og magen er faktisk bare litt større enn den var i uke 12, men nå er det mer og mer gravid-mage liksom.

Skrevet

Eg og er 160 og slank. Har også fått ein kul på magen, men er sånn gravid mage! Var nokså oppblåst de første ukene, men nå er det en fin liten kul. Er 17+4 og førstegangs:)

Skrevet

Jeg er 16+5 og er mer bekymra fordi jeg nesten ikke har noe mage. Kjenner ikke livmora engang jeg:( Men jeg tror rett og slett at dette er veeeeldig forskjellig fra person til person. Har sett mange magebilder, og noen er gigantise allerede 4 måneder på vei og for noen synes det ikke før de er 6-7 måneder på vei...

Skrevet

Jeg er 16 uker enda ikke fått noe særlig mage..Når jeg ligger er det en liten kul, men ikke ellers;)Jeg fikk ikke så fort mage med gutten min heller,men når den først kom så kom den for fult..Hehe

Skrevet

Jeg er 16+1 og her vises det godt, selv om det er første gang. Ja tror det varierer veldig fra person til person!

Skrevet

jeg er 14+4 og magen har kommet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...