Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg litt her ?..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om et halvt år skal jeg gifte meg med verdens fineste mann, som jeg elsker, men problemet er at jeg er forelsket i ei annen jente. Da mener jeg ordentlig forelsket. Ikke sånn hadde -hvert kos- liksom, men tenker på henne hele tiden.

Jeg har fått et ja fra mannen om og ha jentesex, men dette er ikke bare sex. Det er masse følelser også.

Det er bare kaos i hodet mitt, noen forslag til hvordan jeg kan få ryddet opp ? sortert tankene liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva hadde du gjort hvis du var forelsket i en annen mann, og ikke ei jente? Det er det samme, er det ikke?

Skrevet

Egentlig ikke noe forskjell,

med unntak av at jeg kan ha sex med jenter og ikke gutter.( han kan ha sex med gutter og ikke jenter).

Har ikke hatt sex med jenta jeg er forelsket i, bare så det er klart.

Skrevet

tror ikke du burde gifte deg jeg..

Skrevet

Sex med denne jenta er vel ikke noen god ide uansett... siden du allerede er forvirret! Hadde tatt meg en prat med en familierådgiver, jeg, eller tilogmed en prest! (du vil bli overrasket over hvor oppegående mange av dem er...!)

Tror vel helst at det er mest nerver og stress og at det ordner seg av seg selv, men har likevel problemer med at noen gifter seg med halvt hjerte... ikke rettferdig mot din forlovede.

Snakk med noen som har erfaring, som jeg sa finnes det mange flotte familieterapeuter og rådgivere hvis det blir for vanskelig ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...