Gjest Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Svarten altså... Svigerinna mi testet negativt i dag, på RD 14.. Kan det være en sjans for at hun like vel er gravid? Bør en holde motet oppe til en evt blødning eller er løpet kjørt? Dette var jo forferdelig trist Setter pris på alle svar!
stinemin med tvillinger Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Kjedelig å ikke lykkes, men de sier jo at hvis det ikke har kommet noen blødning er det jo mulig enda. Men skjelden er det nok at en test ikke slår ut så sent...., lykke til
kengurumamma Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Har opplevd d samme. fikk negativt på urintesten,men hadde økning på blodprøven(hcg).Dermed mente legen min at jeg var gravid sansynligvis.Tok en ny blodprøve på fredag og får svar nå på torsdag.vis den har økt så er jeg gravid,vis ikke kan d være at jeg har vært gravid og mistet det.d kan ta litt tid for at hcg nivået går ned igjen vis du har mistet.Anbefaler sterkt å ta en blodprøve. D kan være et lite håp lykke til. krysser fingre og tær for svigerinna di
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Håper at du er gravid da, Kengurumamma! Må være tungt å gå slik i uvissheten.. Det er nå godt å tenke på at det fremdeles kan være håp. Skal anbefale henne å ta kontakt med legen i morgen, jeg! Krysser fingrene for deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå