scoobydo Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 finst det forskjellige typer? hvor får man kjøpt det og hva er best? Såg på babyshop sin utstyrsliste at man må ha både ull og bomull?...
Lillesolsikke Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Det er vel ganske mange forskjellige. Jeg har kjøpt noen i ull, som jeg liker godt (lekker litt nå) Og tenke jeg skulle kjøpe noen pak av de fra libro, som jeg skulle ha om jeg lakk mye. I tillegg da til ull utenfor. Er så redd for å får brystbetennelse.. Av de i ull har jeg kjøpt fra janus og tom og trine
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 Heisann! Jeg har både engangs og de i ull. Brukte dette sist gang også. Man lekker jo litt, så det er godt å ha de i engangs... Så legger jeg de i ull utenpå engangsinnleggene så er jeg litt sikret for brystbetennelse også og de blir ikke så fort "møkkete" når man har engangs innerst. Jeg har alltid brukt engangs fra natusan som er i dagligvarebutikken. Kjøpte ei pakke med denne for noen uker siden som ligger klart blandt de andre tingene. Ser at libero har kommet med noen også, så jeg må sikkert prøve dem
Lea1977 Skrevet 8. mars 2009 #4 Skrevet 8. mars 2009 Ullinnlegg ytterst og engangs innerst når det er kaldt ute.. Flere av mine venninner sier at natusan er helt pyton når melken er kommet igang. De sier den loer og blir klebrig sånn at de henger igjenn i brystvorten noe som høres temmelig u-dig ut! Jeg har selv brukt de nå før fødsel og da er de supre siden jeg ikke lekker så mye :=) Det er visst ett merke på c fra apoteket som er litt dyrere men veldig bra!
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Forrige gang brukte jeg engangsinnlegg innerst og ullinnlegg utenpå når det var kjølig. Ull skal visst være greit innerst også, men hadde kun ull ei av de første nettene og det ble søkka bløtt Jeg kjøpte Chicco sine ammeinnlegg på Apotek1, de er ganske dyre men trekker til seg mye fukt uten å kjennes våte. Apotek1 her i bygda selger ikke lenger disse, men har kjøpt inn fra en nettbutikk som heter apotekhjem eller noe sånt. Har også hørt fra kjente at Natusan sine setter seg fast i brystvorta, og det er jo spesielt sårt i begynnelsen. Libero sine var visst bedre ifølge søstra mi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå