Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva må jeg se på??

lcd? plasma? hva trenger jeg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kommer helt an på hva du skal bruke den til. til spilling og sånt er lcd best. men plasma er best til film

Skrevet

film og tv her i gården... lite spilling uten mann i hus :D

haha

Skrevet

he he.. heldig du. da ville jeg gått for plasma. vi har helgardert oss. en lcd på hemsen til gubben, som brukes til spilling og koble dataen på. og en plasma i stuen til å se på tv og film på. er visst noe med svartfargen på plasma som er bedre enn på lcd, så det blir bedre bilde på film og sånt

Skrevet

godt jeg har DIB... haha har jo iiiinge peil selv!! haha

Skrevet

he he.. er ikke lett å sette seg inn i sånne ting da. jeg vet dette kun pga sambo.

Skrevet

Jeg har heller ingen peiling på tv, men gått å kikka litt på ny tv her også.

Jeg liker å ha stor tv, og den skal kun kikkes på, her er det ingen som spiller,heldighvis...hehe...

når jeg har sett på tv,synes jeg det er mye finere bilde på plasma,enn lcd,tror jeg kunne plukke ut alle plasma tvène pga fint og klart bilde..hehe..

(stor tv,da mener jeg fra 40" og oppover)

Skrevet

samme syntes jeg. er veldig bra bilde på lcd tv'n vår da. det ble jo kåret til årets tv el noe den gang. det er 40" men mener også å ha hørt at hvis man skal ha mer enn 40" så er plasma best. vi har 50" i stuen. plasma da. utrolig fint bilde på. det beste er når man ser på naturprogrammer på hd kanalen. føles jo som om man er der vettu. :) begge tvene våre er samsung. utrolig fint bilde på de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...