Gå til innhold

flere som fikk bebis i 08 og som er her?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, venter nr 3 i oktober;) Fikk en gutt i mai-08 og en gutt i nov-06. Så dette blir 3 på 3 år, regner med at det blir travelt ja, men får bare benytte meg av barnepass til de to eldste og kose meg med bebissen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så godt å høre at det er flere:)

ja en må ta imot all hjelp en får :)

 

hvordan gjør du det med tanke på vogn til barna?

å evt sovetid.. gjelder vel helst gutten din født 08...

min sover 2 dupper på dagen....

 

har du søskenvogn*? tips til gode vogner?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Godt å se det er flere. Har en liten gutt på 10 mnd fra før. og har termin i slutten av november. blir veldig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en teutonia team s4 når jeg fikk nr to, er jo 18 mnd mellom de to første og det blir det mellom de to neste også..Brukte den mye, men da hadde jeg ikke eldstemann i barnehagen heller da;) Gulla vår som er født i 08 sover nok bare en gang på dagen når neste kommer, men jeg har allti brukt hver sin vogn når de skal sove..for eldstemann vil alltid plukke litt i minsten:p Så her i huset bugner det over av vogner for å si det slik:p Vil ikke anbefale teutonia, den er dyr (betalte vel 8000), tung og nå tar eldsten oppi skyggen når han sitter:/ Vet ikke om jeg skal selge den siden de to eldste skal i barnehage/dagmamma og jeg da ikke vil ha det store behovet. Heller kjøpe en lett tvillingtrille eller noe, en carena feks, de er jo billige;)

 

Oi, ble litt mye her nå...men ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yup, jeg fikk en gutt i juli 08 og har termin igjen nå 20.oktober... Har en gutt på snart 3 år også, så regner med hektiske tider fremover... Spennende og skummelt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er såå godt å høre at det er flere i samme "båt"..

så mye tanker som svirrer... å mange negative også.... så dårlig samvittighet for størstemann som blir storebror i alder av 19 mnd...

 

tanken om abort har også svirret... men nei... klart en ikke gjennomfører d :) livet i magen kan jo ikke for dette :)

 

vogn ja.... erfaringer om easy walker duo ?

dyr ja..8000,- men så velig praktisk ut me tanke på vinterern å 2 små barn:) fiin også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en gutt 1 mai 08,er 10 uker på vei nå.Så det blir to tette her også.Blir spennende dette.Så morro at vi er flere.Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte teutonia i begynnelsen, men når eldsten nå er 2 år og 4 mnd så tar han oppi skyggen...det er litt dumt:( Men syns det var et must at jeg kunne ha barna mot meg å ikke bare vendt fra meg..ikke så veldig mange tvilling/søskenvogner du kan det med;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ei jente jan 08 og har termin okt 09. Er vel ikke like tett som dere, men tenker det blir bra lekekammerater for oss som er mye på farten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er en fordel å ha oversikten..pluss at det kan være veldig kjekt for storebror/søster å plukke litt på bebissen:p

Ja, det er kjekt at vi er flere..greit å ha noen å dele erfaringer med;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Fikk en jente i mars 08 og venter nå en jente eller en gutt i september/oktober :) Har ei jente på 4 år fra før:)

Så jeg er ganske redd og spent på hvordan det skal gå framover!

Vi gleder oss kjempe mye, men hvor travelt det blir:p hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

her blir det travelt. har en gutt fødd i 03, fikk en gutt i september 08 og venter nummer 3 i slutten av oktober. men det blir vel også den siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...