Gå til innhold

Trenger råd ang 1.5 åringen min..............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er så trass når det gjelder mat. Han skal ikke ha noe jeg fåreslår, å skal sitte å se inni kjøleskapet hele tiden. Lokker jeg det får han raserianfall dilux å han gir seg ikke, slår,hyler osv osv. Blir skremt jeg.

Jeg har fåreslått brødskive med masse forsjellig, havregrøt, yoghurt, osv osv. Men han blir kjempe sint. Han skal ikke ha så mye rene melkeprodukter for han får ikke opp slim osv.

Han kan klikke for den minste ting rett å slett. Han er kjempe god og kjempe blid som regel:):) Han har ikke språk da, bare noen ord.

veit snart ikke hva jeg skal gjøre jeg. Han kan jo ikke sitte i timesvis å se inni kjøleskapet.

Huff blir lei meg jeg, elste var ikke slik. Begge er utrolig aktive gutter osv. Men de raseriutbrudda er jeg litt mettet på rett å slett, særlig vist begge har de samtidlig. syns d er lite å klikke for pga kjøleskapet.

Men men oppgitt mor i dag:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er vel litt streng med mine to gutter. De får ikke lov til å gå i kjøleskapet, og stort sett så får de valget mellom to ting. Ikke uendelig mange tilbud om mat. Spør om de skal ha brød med kaviar eller leverpostei, og før ble det tull når de fikk for mange valg.

Har vel ikke så mange gode råd, men to aktive gutter har jeg også og det kan være slitsomt til tider.

Skrevet

min på 1,5 år kan trasse noe helt forferdelig til tider. nekter å spise skiven sin f.eks. men jeg tilbyr ikke noe annet. jeg setter han i stolen sin. så sitter han der og raser. jeg bare overser han og setter skiven foran han. etter en stund skjønner han at han ikke kommer noen vei. roer seg og spiser skiven sin.

Skrevet

Jeg smører ikke på til han før han sier hva han vill ha. Orker ikke lage masse forsjellig så spiser han d ikke. han kaster maten vist han ikke vill ha d. å raser til han mister pusten å begynner å riste. blir snart gal jeg. oversjer han d gjør jeg masse for å vise at d er jeg som bestemmer.

Vill ha tilbake lilleguttn min jeg:)

Skrevet

snuppa her står å skriker med kjøleskapet hele tiden for hun skal ha hvitost, altså ikke på skive men bare rett i hånden, dette får hun ikke å hun blir sint.. jeg prøver å overse henne å tilslutt er det kjedelig, men hun prøver seg gjerne igjen etter en liten stund.. hun har drevet på slik i noen dager nå.. hun hadde helt matnekt for 1ukes tid side.. å tilslutt fant legen ut at hun var litt rød i ørene å fikk medisin på fredag.. nå spiser hun som hun aldri før har gjort.. kansje du skal få sjekket ørene.. men ellers er mitt beste tips å overse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...