Gjest Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 her gikk vi inn for at lillemann skulle få søsken tidlig.... hørtes så perfekt ut.... er nå 11 uker på vei og lillemann er 1 år... men vet ikke om jeg gleder meg så mye som jeg skulle ha gjort.... sist graviditeten leste jeg alt jeg kom over å gledet meg... er ikke ånn nå men gleder meg på liten baby igjen... men vet ikke.. redd for hvordan hverdagen bli når det blir 2 å passe på.. flere som har 2 tette og kan komme med gode tips å råd.. klarer dere og kose dere med begge... å ikke bare er trøtte å slitne? alle sier at det bli slitsomt å nok å gjøre.... ikke så mye postitivt... uff... redd.....
Mrs.D.♂♂♀♂ Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 For meg var det å få to tette ganske tøft. De kom nesten samme året, hadde minstemann blitt født ti dager tidligere. Men i dag er det nesten en drøm! De er veldig knyttet til hverandre. Men jeg tror jeg ikke hadde fått to så tette en gang til, men det er mest for at jeg følte jeg gikk 18 mnd i strekk gravid, og med bekkenløsning var ikke det det beste. Men du har MYE å se frem imot. Fler gleder enn at det er slitsomt. De er flinke til å hjelpe hverandre og det har de alltid vært. Tror du kan kose deg masse i tiden fremover:o) Det blir bedre og bedre! Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå