Snikskytteren er storebror! Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Jeg har fått så utrolig tannverk, og typisk at det måtte komme nå i helgen. Det begynte i går ettermiddag, og i natt har jeg spist 4(!!!) paracet for å døyve smerten. Prøver å holde ut så lenge som mulig, men det er helt håpløst! Det gjør bare så innmari vondt! Jeg skal selvfølgelig kontakte tannlegen i morgen, men tror jeg må spise noen fler smertestillende innen den tid for i det hele tatt å orke å stå oppreist! Er dette farlig, eller kan noen berolige meg litt.. evt gi meg andre tips til å bli kvitt tannverken. Jeg er 24+0
Meg og gutten min :) Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Bare å spsie paracet, det er ikke farlig! Eg har vert syk 3 ganger siden eg vart gravid og måtte ha spist paraceter. Både jordmor og lege har sagt det ikke er skadelig så lenge eg ikke overdriver totalt:) Har desverre ingen gode råd mot tannverk:(
lykkeligV Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 paracet er ikke farlig, så lenge du følger bruksanvisningen, sa legen til meg.
Snikskytteren er storebror! Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2009 ok... takk! Da føler jeg meg LITT bedre...
Meg og gutten min :) Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Ja ikke gøy å gå rundt å ha så vondt og ikke få gjort noe med det. Og i tillegg ha dårlig samvittighet for babyen i magen. Håper du får fort hjelp imorgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå