Gå til innhold

Mange med Termin i Mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

PÅ sykehuset målte de min termin til å bli 12 mai, da jeg var usikker på når jeg ble gravid selv. De målte meg i uke 18, mange som har tatt sånne målinger som har stemt?? :-) De fleste gjør det sa legene . SPENDT!!

Venter en gutt :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin 26.mai(etter ul), etter mine(og lege/jordmor)beregninger blir det rundt 14-17.mai.

Kommer en gutt her og :)

Skrevet

Her kommer det en jente rundt 16.-18. mai :)

Skrevet

Jeg venter en jente 14.mai:)

Skrevet

Termin 30. mai her. Mest sannsynlig jente :-)

Skrevet

Jeg venter 17./18. mai :)

Skrevet

jeg har termin 20 mai, venter en liten prins:)

Skrevet

jeg har også termin 12 mai...venter jente nr 2 =)

Skrevet

Jeg venter en gutt 21 mai. Alle sier at han sikkert kommer 17, men det håper jeg ikke! Blir jo kjipt for ham hvis han aldri får feiret bursdagen sin på selve dagen!

Skrevet

UL tremin 31 mai. Vet ikke kjønnet :)

Skrevet

Har også ul termin 26 mai og venter en gutt:) Min egen/legens termin var 25 mai, så stemmer nok ganske bra...

Skrevet

Terminen jeg regnet ut var 28. mai (visste akkurat hvilken dag jeg ble gravid) og UL-terminen ble også 28. mai =)

Skrevet

Har termin 18.mai. Håper virkelig ikke at d blir 17.mai, nok m ett barn som har bursdag på en dag som alle følger sine tradisjoner. Har en som har bursdag st.hansaften. Vet ikke hva d blir, venter i spenning ;o)

Skrevet

Jeg har termin 23mai. Venter en gutt. Spiller ingen rolle om han kommer den 17 mai :) Pappaen hans har bursdag den datoen, og han syntes det var helt fantastisk å ha bursdag den dagen for alle stakk til han ekstra penger eller is,brus eller pølse på dagen hans. :)

Skrevet

SVALE- Hva er forskjell på ultralyd terminen, å den jordmor-lege kom fram til? Veit du når du ble gravid ? eller hvordan kom lege/jordmor frem til en annen dato...også lurt på om jeg kan være noen uker lenger på vei sjø:-)

Skrevet

Termin 18.mai, venter jente nr. 2:) Men jeg er ikke klar for å føde på 17.mai altså... hehe

Skrevet

Har termin 21.Mai, og ventar ein gut. Er første for vår del.

Skrevet

Jeg venter ett eller annet den 9.mai... eller...jeg har termin da i hvertfall:-)

Skrevet

Jeg har termin 28 mai - og her kommer det en gutt :)

Skrevet

jeg har termin 2 mai og venter en gutt:)

Skrevet

Jeg har termin 28 mai og venter en gutt.

Skrevet

Har UL termin 17.mai- ei lita jente:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...