Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jadda, teite oppskriften! Fyll formen så full du tør står det i den. Da gjorde jeg det. Katastrofealarm i ovnen, alt renner over, deigen flyter rundt inni der. Dusteoppskrift!

Jaja, jeg er hvertfall ingen feiging.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha, hva i alle dager er det du lager??

Ser for meg sånn Donald Duck-greier, hvor deigen bare tyter utover ovnen og utover gulvene :o)

Skrevet

Hehe... :)

Hva er du lager da ?

Skrevet

Amerikanske muffins. Det var hvertfall planen :)

Skrevet

Hmm... Men de amerikanske store muffinsene skal jo være ganske små i bunn også skal på en måte det være en sånn "hette".. Så det omtrent har rent over formene ja.. Ikke rent over.. Men slik at man ser at deigen har hevet noen cm over formene.. =)

Skrevet

Ja, og det er sikkert en fin teori ;) Jeg har hvertfall muffins med hette, og flat pannekake muffins i bånn av ovnen :) Ny oppskrift dette, tror jeg holder meg til den gamle!

Skrevet

Bruker du muffinsbrett da? Det må du, eller tripple mufinsformer. Ellers renner det jo bare utover.

Skrevet

Muffinsbrett med muffinsform oppi. Helgardering ;)

Skrevet

Da hadde jeg konkludert med ekstremt dårlig muffinsoppskrift!

Skrevet

Jepp! Jeg hopper elegant over til å bruke den som har funket i 20 år. Nå er jeg også motstander av nye muffinsoppskrifter.

Skrevet

Jeg elsker den oppskriften og har andre brettet i ovnen nå. Får besøk litt senere.

De hever veldig mye så det er nok å fylle formene 2/3 fulle. Jeg bruker å lage de med most banan og sjokolade.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...