Gjest Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Jadda, teite oppskriften! Fyll formen så full du tør står det i den. Da gjorde jeg det. Katastrofealarm i ovnen, alt renner over, deigen flyter rundt inni der. Dusteoppskrift! Jaja, jeg er hvertfall ingen feiging.
Heira☆ Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Ha ha ha, hva i alle dager er det du lager?? Ser for meg sånn Donald Duck-greier, hvor deigen bare tyter utover ovnen og utover gulvene )
Bring_it_on!!:)) Skrevet 8. mars 2009 #5 Skrevet 8. mars 2009 Hmm... Men de amerikanske store muffinsene skal jo være ganske små i bunn også skal på en måte det være en sånn "hette".. Så det omtrent har rent over formene ja.. Ikke rent over.. Men slik at man ser at deigen har hevet noen cm over formene.. =)
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #6 Skrevet 8. mars 2009 Ja, og det er sikkert en fin teori Jeg har hvertfall muffins med hette, og flat pannekake muffins i bånn av ovnen Ny oppskrift dette, tror jeg holder meg til den gamle!
~sjiraff~ Skrevet 8. mars 2009 #7 Skrevet 8. mars 2009 Bruker du muffinsbrett da? Det må du, eller tripple mufinsformer. Ellers renner det jo bare utover.
~sjiraff~ Skrevet 8. mars 2009 #9 Skrevet 8. mars 2009 Da hadde jeg konkludert med ekstremt dårlig muffinsoppskrift!
Gjest Skrevet 8. mars 2009 #10 Skrevet 8. mars 2009 Jepp! Jeg hopper elegant over til å bruke den som har funket i 20 år. Nå er jeg også motstander av nye muffinsoppskrifter.
Gjest mphs Skrevet 8. mars 2009 #11 Skrevet 8. mars 2009 Jeg elsker den oppskriften og har andre brettet i ovnen nå. Får besøk litt senere. De hever veldig mye så det er nok å fylle formene 2/3 fulle. Jeg bruker å lage de med most banan og sjokolade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå