søte lille:) Skrevet 8. mars 2009 #1 Skrevet 8. mars 2009 Har hørt at man ikke skal strekke seg i begynnelsen av en graviditet,og jeg ser for mag at nysing ikke er bra..Har pluttselig begynnt å nyse så falt,mange ganger om dagen .Å jeg er ikke sånn som nyser verken når jeg er forskjølet eller ellers(kanskje det er ett tegn?) Er det noen som har hørt noe ang dette.. Vet det er dumt spørsmål,men er så redd for å øddlegge for en evt spire;)
M ♥ ♂-2010 Skrevet 8. mars 2009 #2 Skrevet 8. mars 2009 Tviler på at det stemmer.. Man må jo kunne nyse uten at egget løsner om det har festet seg Les om tips og råd her: http://www.barnimagen.com/forum/thread/138552399
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 8. mars 2009 #3 Skrevet 8. mars 2009 HAAATSJOOOO!!! HIHI:) mener å ha hørt at nysing kan være ett symptom hvis jeg ikke husker heelt feil men det med strekkingen har jeg aldri hørt om...men tror nok ikke ett lite hahahatsjo skal ødelegge noe...enten henger det fast eller så gjør det ikke det og akkurat den biten tror jeg det er lite vi kan gjøre for å styre skal jeg tro min egen gynokolog..ta det med ro og nys med god samvittighet...:) og du det fins ikke dumme spørsmål..bare dumme svar;)
søte lille:) Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2009 haaaatjooooo!!! det var deilig:) Hehehe.Viste ikke at det å holde seg for å nyse var virkelig så vansklig(utrolig hva man gjør og ikke gjør) Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå